Koskoca Pan Medyaya yakışmayacak bir tarz ile giriş yapmışsınız.
Pan Medya nasıl olmuş da Bilgi İşlem Müdürüne pazarlama yaptırıyor anlamış değilim. Bilgi işlem müdürünün de yapacağı pazarlama ancak bu kadar olur.
madur, öreneceksiniz, Oda ( Doğrusu O da ),Turktelekom omur iliğine ( Doğrusu Türk Telekom Omurgasına ( Buradaki omurga organ değil ki omur ilik diyeceksiniz ) )
Müşterilerle sözleşme yapacaksınız çok güzel, Nixcon network kesintilerini açık açık yazacak mısınız sözleşmeye?
1 GB alan 10 GB trafik ayda 10 YTL, kusura bakmayın bu forumdakilerden pek de bir farkınız yok.
Büyük ihtimal ile Pan Medya'nın buraya yazdığınızdan haberi yok, haberi olsa reklam, pazarlama veya halkla ilişkileri size bırakmayacağından eminim.
com.tr ler hemen açılmaz öyle 2-3 saatte, evrak işlerini halletseniz bile nic.tr nin domaini aktif etmesi 5-6 saati bulur.