• 18-01-2008, 12:21:22
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu şirket dediğin kadar büyük bir ajanssa;

    - Bu büyük ajansın veya kurduğu hosting şirketinin Bilgi - İşlem Müdürünün yazdığı yarım sayfalık yazıda onlarca hata yapmamasını beklerdim.

    - Tanıtımlarını forumdan önce kendi sitelerini yaparak yapmalarını beklerdim.

    - Ayrıca kendi 5 sitesini yapan 3 kişinin nasıl 7/24 destek vereceklerini cevaplamalarını da beklerdim.

    Bu arada panmedya, sanırım DC'niz Nixcon'da. Doğru mudur?


    KONU DIŞI:
    Forumda bir çok defa yanlış kullanılan madur kelimesi bir dağ ismidir.
    Asıl kelime ise mağdurdur ve anlamı "haksızlığa uğramış olan" demektir.

    cok guzel konu virtuozza guzel noktaya degınmıssın benımde ıcımden gectı tamda yazayım derken yazmıssın

    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Bu büyük ajansın veya kurduğu hosting şirketinin Bilgi - İşlem Müdürünün yazdığı yarım sayfalık yazıda onlarca hata yapmamasını beklerdim..
    burada yargılama yapmıyorum ama cıddende bir bilgi işlem müdürünün bunca hata yapması gercektende şaşırtıcı
  • 18-01-2008, 12:39:00
    #11
    "smirnoff" arkadaşım ben yazı yazarken diğer taraftan telefonla konuşuyorum
    yada işlerle ilgileniyorum hiç bişey ile ilgilenmesem hızlı klavye aksamı ile yazıyorum tabi doğru diyorsunuz tek tek doğru kelimeler kurmalıyım ama hızlı yazdığımdan dolayı kurmamışım haklısınız o konuda kusura bakmayın ama yeniliyorum inanmıyan arkadaşlarımız buyrun ofisimiz çalışma yerimiz istanbul2un göbeğinde buyrun gelin tanışalım size şirketimizi yakından yüz yüze konuşarak anlatıyım eger bir tek yalan yada aklınızda şüpe kalırsa ben 5 senelik profesyonel bilişim hayatımı sonlandırcam.

    Not: Sizin İçin Com.tr Li alan Adı Başvurusundada bulundum biraz önce sanırım 1-2 saat sonra online olur com.tr de hemen yapım aşamasında yazısını yazıcam yada awbs scriptini yukluyup yayına açıcaz kusura bakmayın..!

    Anlayışınız İçin Teşekkür Ederim
    Gökhan Şimşek
  • 18-01-2008, 12:40:29
    #12
    Verdiğiniz email adresine [ İnfo@panmedya.com ] , mail atılmıyor. Sanırım İ yazdığınızdan. info@panmedya.com olursa mailleri alabilirsiniz..

    Hayırlı olsun. Başarılarınız görmek isterim.
  • 18-01-2008, 12:46:34
    #13
    Dr.Wave çok teşekkürler en güzel cvp bu oldu gerçekten çok teşekkür ederim.

    bende sizin başarılarınızın devamını dilerim

    Anlayışınız İçin Teşekkür Ederim
    Gökhan Şimşek
  • 18-01-2008, 13:45:40
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Malesef Siteniz acilmiyor.

    "Sayfa bulunamadi"
  • 18-01-2008, 14:45:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Koskoca Pan Medyaya yakışmayacak bir tarz ile giriş yapmışsınız.

    Pan Medya nasıl olmuş da Bilgi İşlem Müdürüne pazarlama yaptırıyor anlamış değilim. Bilgi işlem müdürünün de yapacağı pazarlama ancak bu kadar olur.

    madur, öreneceksiniz, Oda ( Doğrusu O da ),Turktelekom omur iliğine ( Doğrusu Türk Telekom Omurgasına ( Buradaki omurga organ değil ki omur ilik diyeceksiniz ) )

    Müşterilerle sözleşme yapacaksınız çok güzel, Nixcon network kesintilerini açık açık yazacak mısınız sözleşmeye?

    1 GB alan 10 GB trafik ayda 10 YTL, kusura bakmayın bu forumdakilerden pek de bir farkınız yok.

    Büyük ihtimal ile Pan Medya'nın buraya yazdığınızdan haberi yok, haberi olsa reklam, pazarlama veya halkla ilişkileri size bırakmayacağından eminim.

    com.tr ler hemen açılmaz öyle 2-3 saatte, evrak işlerini halletseniz bile nic.tr nin domaini aktif etmesi 5-6 saati bulur.
  • 18-01-2008, 19:01:17
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dns'ler isimtescil'de değil mi? ben mi yanlış görüyorum?

    Domain Name: PANMEDYA.COM
    Registrar: DIRECT INFORMATION PVT LTD D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
    Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
    Name Server: NS7.ISIMTESCIL.NET
    Name Server: NS8.ISIMTESCIL.NET
    Status: clientTransferProhibited
    Updated Date: 18-jan-2008
    Creation Date: 11-jan-2008
    Expiration Date: 11-jan-2011
  • 19-01-2008, 12:16:40
    #17
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşterilerle sözleşme yapacaksınız çok güzel, Nixcon network kesintilerini açık açık yazacak mısınız sözleşmeye?
    Ne alaka? Sadece Nixcon'damı kesinti oluyor?
  • 19-01-2008, 14:20:38
    #18
    panmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "smirnoff" arkadaşım ben yazı yazarken diğer taraftan telefonla konuşuyorum
    yada işlerle ilgileniyorum hiç bişey ile ilgilenmesem hızlı klavye aksamı ile yazıyorum tabi doğru diyorsunuz tek tek doğru kelimeler kurmalıyım ama hızlı yazdığımdan dolayı kurmamışım haklısınız o konuda kusura bakmayın ama yeniliyorum inanmıyan arkadaşlarımız buyrun ofisimiz çalışma yerimiz istanbul2un göbeğinde buyrun gelin tanışalım size şirketimizi yakından yüz yüze konuşarak anlatıyım eger bir tek yalan yada aklınızda şüpe kalırsa ben 5 senelik profesyonel bilişim hayatımı sonlandırcam.

    Not: Sizin İçin Com.tr Li alan Adı Başvurusundada bulundum biraz önce sanırım 1-2 saat sonra online olur com.tr de hemen yapım aşamasında yazısını yazıcam yada awbs scriptini yukluyup yayına açıcaz kusura bakmayın..!

    Anlayışınız İçin Teşekkür Ederim
    Gökhan Şimşek

    Hocam Haklısınız ama sız burada pan medyayı temsıl edıyorsunuz vede mudur sifatıyla temsıl edıyorsunuz sızın bızden daha dıkkat etmenız lazım ayrıca reklama baslarken bu soylemlerınızle guvensızlık yaratacaksınız bazı ınsanların kafasında ınanıyoruz sıze dogrudur ama keske bıraz daha dıkkat etseydınız

    (amacım cıdden kotulemek felan deıl sadece fıkırlerımı soyledım )