panmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"smirnoff" arkadaşım ben yazı yazarken diğer taraftan telefonla konuşuyorum
yada işlerle ilgileniyorum hiç bişey ile ilgilenmesem hızlı klavye aksamı ile yazıyorum tabi doğru diyorsunuz tek tek doğru kelimeler kurmalıyım ama hızlı yazdığımdan dolayı kurmamışım haklısınız o konuda kusura bakmayın ama yeniliyorum inanmıyan arkadaşlarımız buyrun ofisimiz çalışma yerimiz istanbul2un göbeğinde buyrun gelin tanışalım size şirketimizi yakından yüz yüze konuşarak anlatıyım eger bir tek yalan yada aklınızda şüpe kalırsa ben 5 senelik profesyonel bilişim hayatımı sonlandırcam.

Not: Sizin İçin Com.tr Li alan Adı Başvurusundada bulundum biraz önce sanırım 1-2 saat sonra online olur com.tr de hemen yapım aşamasında yazısını yazıcam yada awbs scriptini yukluyup yayına açıcaz kusura bakmayın..!

Anlayışınız İçin Teşekkür Ederim
Gökhan Şimşek

Hocam Haklısınız ama sız burada pan medyayı temsıl edıyorsunuz vede mudur sifatıyla temsıl edıyorsunuz sızın bızden daha dıkkat etmenız lazım ayrıca reklama baslarken bu soylemlerınızle guvensızlık yaratacaksınız bazı ınsanların kafasında ınanıyoruz sıze dogrudur ama keske bıraz daha dıkkat etseydınız

(amacım cıdden kotulemek felan deıl sadece fıkırlerımı soyledım )