Ben de bu şirket dediğin kadar büyük bir ajanssa;
- Bu büyük ajansın veya kurduğu hosting şirketinin Bilgi - İşlem Müdürünün yazdığı yarım sayfalık yazıda onlarca hata yapmamasını beklerdim.
- Tanıtımlarını forumdan önce kendi sitelerini yaparak yapmalarını beklerdim.
- Ayrıca kendi 5 sitesini yapan 3 kişinin nasıl 7/24 destek vereceklerini cevaplamalarını da beklerdim.
Bu arada panmedya, sanırım DC'niz Nixcon'da. Doğru mudur?
KONU DIŞI:
Forumda bir çok defa yanlış kullanılan madur kelimesi bir dağ ismidir.
Asıl kelime ise mağdurdur ve anlamı "haksızlığa uğramış olan" demektir.
cok guzel konu virtuozza guzel noktaya degınmıssın benımde ıcımden gectı tamda yazayım derken yazmıssın
- Bu büyük ajansın veya kurduğu hosting şirketinin Bilgi - İşlem Müdürünün yazdığı yarım sayfalık yazıda onlarca hata yapmamasını beklerdim..
burada yargılama yapmıyorum ama cıddende bir bilgi işlem müdürünün bunca hata yapması gercektende şaşırtıcı