• 12-11-2007, 00:12:32
    #10
    bilmem o kadarını yapmaz neyse sorun düzeldiğinde arkadaş buraya yazar zaten ilginiz için teşekkür ederiz.
  • 12-11-2007, 01:23:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    senin az sonra açılacak dediğin zamanlarda saatlerce bekledim acılmadı üstelik hadi diyelimki 4-5 gün oldu ki bunun nekadar olduğunu sen daha iyi biliyosun herseferinde en az bir gün bekliyorum birazdan açılcak diyosun ne zaman sorsam birazdan birazdan buneya iş satana kadarmı parasında değilim para iade etme küfürlü konuşma insan olmayı dene insan olamıyorsanda insan taklidi yap zor bişey değil
    AlmirHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.cisi 15 gunden beri benden hizmet almıyosun olsa olsa en fazla 4 yada 5 gun oldu
    2.cisi size demedık mi biz sunucuları tasıcaz dıye.
    Sıtelerınız kapansa gelıp sıkayet edıyosunuz.sitelerinizi taşıcaz dıyoruz. ooo tmm ıyı ıyı sonra sıteler kapandımı
    en dandık yer
    ee ben ne dıyım sımdı sana?
    şimdi agır konussam dıceksınzkı almirhost kufrettı.
    sussam suclu cevap veremıyo.
    Sende haklısın sana haksızsın demıyorum ben elbettekı haklısın parasını ödemıssın ama hızmet alamıyosun
    sana bişey demıyorum haklısın ama benimde haklı oldugum yerler var.
    Bunun kapanması benım elımde degılkı.Kapanmasın dıye sunucu degiştiriyoruz dıyoruz adamlara az snr acılıcak dıyoruz eger sen bunu anlayamıyosan ben napıyım.
    Git o zaman senı anlıcak bırılerıyle calıs benım elımden gelen bu
  • 12-11-2007, 01:26:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Biraz beklemesını sabretmesını halden anlamasını bılseydın şimdi ortada kalmazdın.
    Şuan tum sunucular açık ve herhangı bı problem yoktur.
    Ayrıca msn loglarından da anladıgın gıbı senın hesabın 3 Kasımda açılmış.
    Neyse iyi geceler dilerim Emre.
  • 12-11-2007, 01:36:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    çok şükür ben ortada kalmam kardeş ben nerde olsa hosting bulurum sorun değil ben sadaka vermeyi severim ama senin gibi adamlar daha çooooooookkk saldırıya uğrar OLCAYYYYYYYY
    AlmirHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz beklemesını sabretmesını halden anlamasını bılseydın şimdi ortada kalmazdın.
    Şuan tum sunucular açık ve herhangı bı problem yoktur.
    Ayrıca msn loglarından da anladıgın gıbı senın hesabın 3 Kasımda açılmış.
    Neyse iyi geceler dilerim Emre.
  • 12-11-2007, 01:51:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    emre bana geldıgın ilk gunu hatırlıyosun dımı

    (13:50) EMRE: bu işlerden pek anlamam
    (13:51) EMRE: asla sonuç kötüde olsa parayı iade almam
    (13:51) EMRE: bu bana göre
    (13:51) EMRE: değil
    (13:51) EMRE: çünkü
    (13:51) EMRE: sonuçta
    (13:51) EMRE: her nekadar
    (13:51) EMRE: hızlı yada
    (13:51) EMRE: yavaş olursa olsun
    (13:51) EMRE: bilişim dünyası
    (13:51) EMRE: sonuçta
    (13:51) EMRE: insan tarafından yapılmıştır
    (13:51) EMRE: dolayısyla
    (13:51) EMRE: hiç bişey kusursuz olmaz
    (13:51) EMRE: insanın olmadığı gibi
    (13:51) EMRE: dolayısyla


    internet hakkındaki düşüncelerindi bunlar.
    Bişey demıyorum sana yaz çiz oyna.
    Benim aklı başındaki müşterilerim yeter bana.ki onlarda olmasaydı zaten ben bugune kadar ayakta duramazdım.
    Ben bu işe AdimHost Hasan'dan reseller alarak başladım.Az çok beni tanıyo müşterilerim
    Çogu zaman bu tür sorunlar oluyo ama ben bir haftadır hep sunucu taşınıcak sunucu taşınıcak dedim.
    Hep tmm tmm dedinde siten 2 saat kapalı kaldı diyemi böyle yapıyosun?
    Sadece senin siten değil bu aksam benımde sitelerim dahil olmak üzere bütün müşterilerimin sitesi kapalı kaldı.
    Hangisi çıkıpta zırvaladı senini gibi?
    Hiçbiri.Niye? Çünkü onlar insan ve insanın halinden anlamasını biliyolar.Laftan anlıyolar.
    O kadar çok zırvalayan bi insansınki

    bak bi kaç tane daha log;

    (01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: olcay
    (01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: ya herkez giriyor siteye
    (01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: heryere giriyorum
    (01:03) BÜYÜK TAKIMLAR B: oraya giremiyorum
    (01:03) BÜYÜK TAKIMLAR B: neden


    (02:20) BÜYÜK TAKIMLAR B: lanet olsun hayır girmiyor
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: serverda sorun
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: be olcay kardeş
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: herkes
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: giriyor
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B:
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: giremiyorum
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: delircem

    Bunlar ne biliyomusun.?
    Bunlar senin sayfanın açılmadıgında bana gelip açılmıyo dedin ve ben sana o aksam defalarca resim çekıp attım forumundan.Yalan değil dimi.
    Herkez senin sayfana giriyodu ama sen bi turlu giremedin gerçektende öle değilmiydi Emre?
    Yegenın bıle gırıyodu sen gıremıyodun çunku modemınde yada PC'nde sorun vardı.
    Daha bu satırlardan bikaç tane daha var.Senin siten sadece bu gece kapandı Emre.Oda taşıcaktık ama sen kapa dedin bende bırakın kalsın dedim
  • 12-11-2007, 01:58:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ben sözlerimin ve yazdıklarımın aynen arkasındayım sen nekadar dürüst olduğunu nekadar adam gibi adam olduğunu msn de yazdığın siktir lafıyla belli ettin sende bu lafının arkasında duracak kadar delikanlımısın yaptıkların ortada görünen köy klavuz istemez ayrıca okadar dürüsttün msn listenden ne diye sildin buna cevap versene sadakam olsun bişey demem kardeş
    AlmirHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emre bana geldıgın ilk gunu hatırlıyosun dımı
    (13:50) EMRE: bu işlerden pek anlamam
    (13:51) EMRE: asla sonuç kötüde olsa parayı iade almam
    (13:51) EMRE: bu bana göre
    (13:51) EMRE: değil
    (13:51) EMRE: çünkü
    (13:51) EMRE: sonuçta
    (13:51) EMRE: her nekadar
    (13:51) EMRE: hızlı yada
    (13:51) EMRE: yavaş olursa olsun
    (13:51) EMRE: bilişim dünyası
    (13:51) EMRE: sonuçta
    (13:51) EMRE: insan tarafından yapılmıştır
    (13:51) EMRE: dolayısyla
    (13:51) EMRE: hiç bişey kusursuz olmaz
    (13:51) EMRE: insanın olmadığı gibi
    (13:51) EMRE: dolayısyla
    internet hakkındaki düşüncelerindi bunlar.
    Bişey demıyorum sana yaz çiz oyna.
    Benim aklı başındaki müşterilerim yeter bana.ki onlarda olmasaydı zaten ben bugune kadar ayakta duramazdım.
    Ben bu işe AdimHost Hasan'dan reseller alarak başladım.Az çok beni tanıyo müşterilerim
    Çogu zaman bu tür sorunlar oluyo ama ben bir haftadır hep sunucu taşınıcak sunucu taşınıcak dedim.
    Hep tmm tmm dedinde siten 2 saat kapalı kaldı diyemi böyle yapıyosun?
    Sadece senin siten değil bu aksam benımde sitelerim dahil olmak üzere bütün müşterilerimin sitesi kapalı kaldı.
    Hangisi çıkıpta zırvaladı senini gibi?
    Hiçbiri.Niye? Çünkü onlar insan ve insanın halinden anlamasını biliyolar.Laftan anlıyolar.
    O kadar çok zırvalayan bi insansınki
    bak bi kaç tane daha log;
    (01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: olcay
    (01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: ya herkez giriyor siteye
    (01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: heryere giriyorum
    (01:03) BÜYÜK TAKIMLAR B: oraya giremiyorum
    (01:03) BÜYÜK TAKIMLAR B: neden
    (02:20) BÜYÜK TAKIMLAR B: lanet olsun hayır girmiyor
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: serverda sorun
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: be olcay kardeş
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: herkes
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: giriyor
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B:
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: giremiyorum
    (02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: delircem
    Bunlar ne biliyomusun.?
    Bunlar senin sayfanın açılmadıgında bana gelip açılmıyo dedin ve ben sana o aksam defalarca resim çekıp attım forumundan.Yalan değil dimi.
    Herkez senin sayfana giriyodu ama sen bi turlu giremedin gerçektende öle değilmiydi Emre?
    Yegenın bıle gırıyodu sen gıremıyodun çunku modemınde yada PC'nde sorun vardı.
    Daha bu satırlardan bikaç tane daha var.Senin siten sadece bu gece kapandı Emre.Oda taşıcaktık ama sen kapa dedin bende bırakın kalsın dedim
  • 12-11-2007, 02:04:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sunucu taşınırken yapılan görüşme;
    Oturum Başlama: 11 Kasım 2007 Pazar
    AlmirHost İnternet ve Bilişim Hizmetleri --- Web Hosting - İRC Hosting - Radyo Hosting - VPS Sunucu - Game Server 30Gb Resel+Fantastico+Türkce cPanel Kontrol Paneli+WHM+250Gb Aylık Trafik= 25Ytl / Aylık (satis@almirhost.net)
    EMRE (metrofm97_2@hotmail.com)
    (23:14) EMRE: olcay bana db yedeğini verirmisin
    (23:15) www.AlmirHost.Ne: daha acılmadı sunucu acılsın verıyım
    (23:15) EMRE:
    (23:15) EMRE: BEN BAŞKA HOST ALIYORUM
    (23:16) www.AlmirHost.Ne: oke
    Sizin açtıgınız konuyu gördukten sonrakı konusmamız;
    (23:25) www.AlmirHost.Ne: yaptıgın sey ayıp degılmı emre
    (23:26) EMRE: kusura ma ama olcay
    (23:26) EMRE: bukadar tahammül yeterli
    (23:26) EMRE: sanırım
    (23:27) EMRE: sayende herkese rezil oldum
    (23:27) EMRE: sence bunu hakettimmi
    (23:27) EMRE: birde
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: ya kes defol tmm
    (23:27) EMRE: böyle düşün alım
    (23:27) EMRE: akıllı ol
    (23:27) EMRE: ***
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: bende hakketmedım
    (23:27) EMRE: yavşaklık
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: benım elımdemı
    (23:27) EMRE: etme
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: s.....
    (23:27) EMRE: öylemi
    Az demişim bence.
    Konu hakkında tekrar yorum yapmıcam.
    Ne kadar zırvalayan bi insan oldugunu bana kendin dile getirmiştin.
    (03:45) BÜYÜK TAKIMLAR B: ek olarak slaytlar ve şiirler bölümüde eklersen süper olur
    (03:45) BÜYÜK TAKIMLAR B:
    (03:46) BÜYÜK TAKIMLAR B: 31 olsam çekilmem dimi
    (03:52)
    Kabul Et(Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+X) Reddet(Alt+B)
    (03:52) BÜYÜK TAKIMLAR B: CEP TELEFONUNA YÜKLE BU MELODİYİ SANA HEDİYEM OLSUN
    (03:52) BÜYÜK TAKIMLAR B: SÜPER BİŞEY

    Ayrıca ne diye seni msn listemde tutucam?Kimsin?Müşterim değilsin,agam değilsin paşam değilsin.Kapa hesabı dedin.Kapadım.
    İyi forumlar dilerim.
  • 12-11-2007, 02:11:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    nekadar o. çocuğu olduğunu böylece belli ettin sağol **** evladı 20 ytl lik adamsın sen al o 20 ytl yi seni doğurana orkid alırsın
    AlmirHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu taşınırken yapılan görüşme;
    Oturum Başlama: 11 Kasım 2007 Pazar
    AlmirHost İnternet ve Bilişim Hizmetleri --- Web Hosting - İRC Hosting - Radyo Hosting - VPS Sunucu - Game Server 30Gb Resel+Fantastico+Türkce cPanel Kontrol Paneli+WHM+250Gb Aylık Trafik= 25Ytl / Aylık (satis@almirhost.net)
    EMRE (metrofm97_2@hotmail.com)
    (23:14) EMRE: olcay bana db yedeğini verirmisin
    (23:15) www.AlmirHost.Ne: daha acılmadı sunucu acılsın verıyım
    (23:15) EMRE:
    (23:15) EMRE: BEN BAŞKA HOST ALIYORUM
    (23:16) www.AlmirHost.Ne: oke
    Sizin açtıgınız konuyu gördukten sonrakı konusmamız;
    (23:25) www.AlmirHost.Ne: yaptıgın sey ayıp degılmı emre
    (23:26) EMRE: kusura ma ama olcay
    (23:26) EMRE: bukadar tahammül yeterli
    (23:26) EMRE: sanırım
    (23:27) EMRE: sayende herkese rezil oldum
    (23:27) EMRE: sence bunu hakettimmi
    (23:27) EMRE: birde
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: ya kes defol tmm
    (23:27) EMRE: böyle düşün alım
    (23:27) EMRE: akıllı ol
    (23:27) EMRE: ***
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: bende hakketmedım
    (23:27) EMRE: yavşaklık
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: benım elımdemı
    (23:27) EMRE: etme
    (23:27) www.AlmirHost.Ne: s.....
    (23:27) EMRE: öylemi
    Az demişim bence.
    Konu hakkında tekrar yorum yapmıcam.
    Ne kadar zırvalayan bi insan oldugunu bana kendin dile getirmiştin.
    (03:45) BÜYÜK TAKIMLAR B: ek olarak slaytlar ve şiirler bölümüde eklersen süper olur
    (03:45) BÜYÜK TAKIMLAR B:
    (03:46) BÜYÜK TAKIMLAR B: 31 olsam çekilmem dimi
    (03:52)
    Kabul Et(Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+X) Reddet(Alt+B)
    (03:52) BÜYÜK TAKIMLAR B: CEP TELEFONUNA YÜKLE BU MELODİYİ SANA HEDİYEM OLSUN
    (03:52) BÜYÜK TAKIMLAR B: SÜPER BİŞEY
    Ayrıca ne diye seni msn listemde tutucam?Kimsin?Müşterim değilsin,agam değilsin paşam değilsin.Kapa hesabı dedin.Kapadım.
    İyi forumlar dilerim.