senin az sonra açılacak dediğin zamanlarda saatlerce bekledim acılmadı üstelik hadi diyelimki 4-5 gün oldu ki bunun nekadar olduğunu sen daha iyi biliyosun herseferinde en az bir gün bekliyorum birazdan açılcak diyosun ne zaman sorsam birazdan birazdan buneya iş satana kadarmı parasında değilim para iade etme küfürlü konuşma insan olmayı dene insan olamıyorsanda insan taklidi yap zor bişey değil
1.cisi 15 gunden beri benden hizmet almıyosun olsa olsa en fazla 4 yada 5 gun oldu
2.cisi size demedık mi biz sunucuları tasıcaz dıye.
Sıtelerınız kapansa gelıp sıkayet edıyosunuz.sitelerinizi taşıcaz dıyoruz. ooo tmm ıyı ıyı sonra sıteler kapandımı
en dandık yer
ee ben ne dıyım sımdı sana?
şimdi agır konussam dıceksınzkı almirhost kufrettı.
sussam suclu cevap veremıyo.
Sende haklısın sana haksızsın demıyorum ben elbettekı haklısın parasını ödemıssın ama hızmet alamıyosun
sana bişey demıyorum haklısın ama benimde haklı oldugum yerler var.
Bunun kapanması benım elımde degılkı.Kapanmasın dıye sunucu degiştiriyoruz dıyoruz adamlara az snr acılıcak dıyoruz eger sen bunu anlayamıyosan ben napıyım.
Git o zaman senı anlıcak bırılerıyle calıs benım elımden gelen bu