emre bana geldıgın ilk gunu hatırlıyosun dımı
(13:50) EMRE: bu işlerden pek anlamam
(13:51) EMRE: asla sonuç kötüde olsa parayı iade almam
(13:51) EMRE: bu bana göre
(13:51) EMRE: değil
(13:51) EMRE: çünkü
(13:51) EMRE: sonuçta
(13:51) EMRE: her nekadar
(13:51) EMRE: hızlı yada
(13:51) EMRE: yavaş olursa olsun
(13:51) EMRE: bilişim dünyası
(13:51) EMRE: sonuçta
(13:51) EMRE: insan tarafından yapılmıştır
(13:51) EMRE: dolayısyla
(13:51) EMRE: hiç bişey kusursuz olmaz
(13:51) EMRE: insanın olmadığı gibi
(13:51) EMRE: dolayısyla
internet hakkındaki düşüncelerindi bunlar.
Bişey demıyorum sana yaz çiz oyna.
Benim aklı başındaki müşterilerim yeter bana.ki onlarda olmasaydı zaten ben bugune kadar ayakta duramazdım.
Ben bu işe AdimHost Hasan'dan reseller alarak başladım.Az çok beni tanıyo müşterilerim
Çogu zaman bu tür sorunlar oluyo ama ben bir haftadır hep sunucu taşınıcak sunucu taşınıcak dedim.
Hep tmm tmm dedinde siten 2 saat kapalı kaldı diyemi böyle yapıyosun?
Sadece senin siten değil bu aksam benımde sitelerim dahil olmak üzere bütün müşterilerimin sitesi kapalı kaldı.
Hangisi çıkıpta zırvaladı senini gibi?
Hiçbiri.Niye? Çünkü onlar insan ve insanın halinden anlamasını biliyolar.Laftan anlıyolar.
O kadar çok zırvalayan bi insansınki
bak bi kaç tane daha log;
(01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: olcay
(01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: ya herkez giriyor siteye
(01:02) BÜYÜK TAKIMLAR B: heryere giriyorum
(01:03) BÜYÜK TAKIMLAR B: oraya giremiyorum
(01:03) BÜYÜK TAKIMLAR B: neden
(02:20) BÜYÜK TAKIMLAR B: lanet olsun hayır girmiyor
(02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: serverda sorun
(02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: be olcay kardeş
(02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: herkes
(02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: giriyor
(02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B:
(02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: giremiyorum
(02:21) BÜYÜK TAKIMLAR B: delircem
Bunlar ne biliyomusun.?
Bunlar senin sayfanın açılmadıgında bana gelip açılmıyo dedin ve ben sana o aksam defalarca resim çekıp attım forumundan.Yalan değil dimi.
Herkez senin sayfana giriyodu ama sen bi turlu giremedin gerçektende öle değilmiydi Emre?
Yegenın bıle gırıyodu sen gıremıyodun çunku modemınde yada PC'nde sorun vardı.
Daha bu satırlardan bikaç tane daha var.Senin siten sadece bu gece kapandı Emre.Oda taşıcaktık ama sen kapa dedin bende bırakın kalsın dedim