• 20-01-2013, 22:24:50
    #1
    arkadaşlar avantajhosting.com da "muammertorunlu.com" isimli bir sitem var 3 gündür siteye erişim yok.buradan pm attım, mail attım, siteye index atmışlar da sadece girişte var müşteri paneline direk linkle girerek ticket açtım yanıt yok.

    benim durumumda olan var mı acaba yada ulaşabilen
  • 22-01-2013, 21:33:41
    #2
    biraz önce dönüş yaptılar "firma müşterilerine yedeklerini sunarak kapatılmıştır" diye.bilgi maili atılmış ama bana gelmemişti.attıkları linkten şuan yedekleri indirdim başka biyerden alıcaz artık hostu.
  • 23-01-2013, 22:19:58
    #3
    http://www.avantajhosting.com/banka-hesap-no.php
    siteleri açık gayette sadece bir index.html atmışlar iade almadan hakkınızı aramadan bırakmayın peşini..
  • 23-01-2013, 23:02:05
    #4
    biliyorum sitelerinin açık olduğunu hatta ilk önce kapandığının bile farkında varmadım direk müşteri panelinden girdiğim için.zaten kampanyadan almıştım şuan tam hatırlamıyorum da 5-6 TL gibi bir fiyat ödemiştim.öyle peşine düşülcek bi durum yok yani
  • 03-02-2013, 12:24:40
    #5
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...ajhosting.html

    konu bu sanırım. bende de aynı problem mevcut, ben de mail attığımda, bilgi maili attıklarını söylediler ve bana da bu mail gelmemişti

    işin kötüsü ben yedeklerimi de alamadım henüz, maillerime cevap gelmiyor.

    fiyat düşük olduğu için kimse peşine düşmeyecek anlaşılan
  • 03-02-2013, 16:29:00
    #6
    Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...ajhosting.html

    konu bu sanırım. bende de aynı problem mevcut, ben de mail attığımda, bilgi maili attıklarını söylediler ve bana da bu mail gelmemişti

    işin kötüsü ben yedeklerimi de alamadım henüz, maillerime cevap gelmiyor.

    fiyat düşük olduğu için kimse peşine düşmeyecek anlaşılan
    evet o konu olması lazım.konuya bakarken gördüm yetkili 14:56:43 da aktif olmuş görünüyor şuan da online ışığı yanıyor ama bilmiyorum bide pm atın isterseniz tekrar

    site yedeklerini alabildiğim için 5 liranın peşine düşmek biraz saçma olurdu ama tabi sizin durumunuz farklı yedeklere ulaşamamışsınız.
  • 09-02-2013, 09:41:31
    #7
    Yetkili arkadaş göndereceğim diyor ama pek mesaj da yazmıyor, yedeklerimi de göndermiyor.