Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...ajhosting.html

konu bu sanırım. bende de aynı problem mevcut, ben de mail attığımda, bilgi maili attıklarını söylediler ve bana da bu mail gelmemişti

işin kötüsü ben yedeklerimi de alamadım henüz, maillerime cevap gelmiyor.

fiyat düşük olduğu için kimse peşine düşmeyecek anlaşılan
evet o konu olması lazım.konuya bakarken gördüm yetkili 14:56:43 da aktif olmuş görünüyor şuan da online ışığı yanıyor ama bilmiyorum bide pm atın isterseniz tekrar

site yedeklerini alabildiğim için 5 liranın peşine düşmek biraz saçma olurdu ama tabi sizin durumunuz farklı yedeklere ulaşamamışsınız.