https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...ajhosting.html

konu bu sanırım. bende de aynı problem mevcut, ben de mail attığımda, bilgi maili attıklarını söylediler ve bana da bu mail gelmemişti

işin kötüsü ben yedeklerimi de alamadım henüz, maillerime cevap gelmiyor.

fiyat düşük olduğu için kimse peşine düşmeyecek anlaşılan