• 10-12-2012, 23:35:37
    #28
    Üyeliği durduruldu
    EmreDeveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 1 gerçek yada tüzel kişi asgari 50.000 TL sermaye ile anonim şirket kurabilir.

    50 Bin TL Eskidendi şuan 500 bin TL öz sermaye istiyorlar A.Ş için
  • 11-12-2012, 07:50:22
    #29
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 Bin TL Eskidendi şuan 500 bin TL öz sermaye istiyorlar A.Ş için
    Bir diger mesajimda kaynak link belirtmistim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 11-12-2012, 12:39:17
    #30
    Üyeliği durduruldu
    EmreDeveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir diger mesajimda kaynak link belirtmistim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    gördüm takip ettiğim için söyledim herkes şirket açmasın diye devlet bazı kanunları değiştirdi.onu demek istedim ben
  • 11-12-2012, 13:31:21
    #31
    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gördüm takip ettiğim için söyledim herkes şirket açmasın diye devlet bazı kanunları değiştirdi.onu demek istedim ben
    Evet şimdi kanunu inceledim 50binden 100.000 TL'ye çıkartılmış.
    Teşekkürler.
  • 13-12-2012, 03:44:17
    #32
    Üyeliği durduruldu
    EmreDeveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şimdi kanunu inceledim 50binden 100.000 TL'ye çıkartılmış.
    Teşekkürler.
    Karşılıksız çek ve dolandırıcılık sayısı arttığı için devlet artık şirket kurmayı birazcık daha zorlaştırdı. Bende A.Ş ortağıydım ve ayrıca ltd.şti vardı. Kapattım ancak genede yasaları takip ediyorum.
  • 25-12-2012, 09:58:00
    #33
    Dolandırıcının önde gideni...
    Ne telefon ne ticket. Geçmişine kadar belleyeceğim birisine ulaşayımda..
  • 26-12-2012, 18:01:28
    #34
    Üyeliği durduruldu
    30'dan fazla sitemi kaybettim iksnet yüzünden, telefonlarına ulaşılmıyor, ticket'lara cevap vermiyorlar.

    Yaptıkları ahlaksızlıktan başka bir şey olamaz. 2 aydır hiç bir şekilde ulaşamıyorum.
  • 27-12-2012, 10:50:46
    #35
    Hocam şu anda çözüme ulaşmanıza sevindim. Ayrıca kızmışsınız ama ilk mesajı atan arkadaş çok haklı, öyle ki, konuyu ilkokuduğumda bir şeye kızdığınızı anladım ama neye kızdığınızı anlamamıştım. Ekran görüntüleri çok iyi olmuş.