• 08-12-2012, 07:06:53
    #19
    EmreDeveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 1 gerçek yada tüzel kişi asgari 50.000 TL sermaye ile anonim şirket kurabilir.
    A.Ş. için yönetim kurulu olması gerekmiyor mu? Dolayısıyla 1 kişi ile olmaz diye biliyorum.
  • 08-12-2012, 07:10:19
    #20
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A.Ş. için yönetim kurulu olması gerekmiyor mu? Dolayısıyla 1 kişi ile olmaz diye biliyorum.
    YENİ TTK’ya göre; anonim şirketler, bir veya birden fazla gerçek ya da
    tüzel kişi tarafından kurulabilecektir. Böylece, anonim şirketlerin en az beş
    kişi tarafından kurulabilmesine ilişkin ESKİ TTK hükmü kaldırılmış ve anonim
    şirketlerin bir kişiyle de kurulabilmelerine olanak tanınmıştır. Bu bir kişi,
    gerçek kişi olabileceği gibi tüzel kişi de olabilecektir.

    Kaynak : http://bit.ly/TIEaeW
  • 09-12-2012, 22:58:18
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xnet firması uzun süren bir zaman dilimin sonunda problemlerimize çözüm olmuştur.

    Gönül bu başlığı atmak istemezdi, ama yinede maddi olarak çok kaybımız olmuştur.

    Aynı zamanda müşterilerimizi uzun süre oyalamak zorunda kaldık.

    Şu an için sorunlarımız giderilmiştir. Umarım tüm arkadaşların sorunları kayıpsız düzelir.

    Saygılarımla.
  • 09-12-2012, 23:23:42
    #22
    benim merak ettiğim nedir biliyormusunuz, biz çöken içinde xx.xxx hesap olan sunuculari 48 saat içinde tüm yedekleri ile ayağa dikebiliyoruz. bu devir edilen sunucularda kaç milyon hesap varki 20 gündür taşınamiyor.
  • 10-12-2012, 00:26:28
    #23
    {Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim merak ettiğim olan nedir biliyormusunuz, biz çöken içinde xx.xxx hesap olan sunuculari 48 saat içinde tüm yedekleri ile ayağa dikebiliyoruz. bu devir edilen sunucularda kaç milyon hesap varki 20 gündür taşınamiyor.
    Demekki herkes aynı kaftan değil.
  • 10-12-2012, 19:35:52
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gecmıs olsun kardes.
  • 10-12-2012, 19:58:38
    #25
    Geçmiş olsun.
  • 10-12-2012, 21:06:19
    #26
    Geçmiş olsun.. Allah kötü hostingçilerden korusun herkesi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:06:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:01:58 --

    Akarsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıtlarınızı ticket sistemindan görüntü alıp resim olarak sunmanız gerekiyor.

    2007'de kayıt olmuşsunuz 3 sene foruma girmemişsiniz! Koskoca 5 senede 75 mesaj yazmış, 1 itrader almışsınız. Browser'ınız kapanmıyor olabilir ama R10'un pek açık olduğunu düşünmüyorum.
    Merhaba, bana da bir yorum yapabilirmisiniz.

    Üyelik tarihim: 16-09-2006
    Mesajlar: 20
    R10 Ticaret Sayısı: (0)
    R10 Ticaret Memnuniyeti: (0%)
    Feedback Score: 0 Olumlu

    Çokmu kötüyüm, neyim
  • 10-12-2012, 21:08:13
    #27
    Üyeliği durduruldu
    {Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim merak ettiğim olan nedir biliyormusunuz, biz çöken içinde xx.xxx hesap olan sunuculari 48 saat içinde tüm yedekleri ile ayağa dikebiliyoruz. bu devir edilen sunucularda kaç milyon hesap varki 20 gündür taşınamiyor.
    Herkes sen mi abi