EmreDeveci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iksnet DOLANDIRICIDIR.
34
●2.493
- 08-12-2012, 07:06:53A.Ş. için yönetim kurulu olması gerekmiyor mu? Dolayısıyla 1 kişi ile olmaz diye biliyorum.
- 08-12-2012, 07:10:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.YENİ TTKya göre; anonim şirketler, bir veya birden fazla gerçek ya da7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüzel kişi tarafından kurulabilecektir. Böylece, anonim şirketlerin en az beş
kişi tarafından kurulabilmesine ilişkin ESKİ TTK hükmü kaldırılmış ve anonim
şirketlerin bir kişiyle de kurulabilmelerine olanak tanınmıştır. Bu bir kişi,
gerçek kişi olabileceği gibi tüzel kişi de olabilecektir.
Kaynak : http://bit.ly/TIEaeW - 09-12-2012, 22:58:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.xnet firması uzun süren bir zaman dilimin sonunda problemlerimize çözüm olmuştur.
Gönül bu başlığı atmak istemezdi, ama yinede maddi olarak çok kaybımız olmuştur.
Aynı zamanda müşterilerimizi uzun süre oyalamak zorunda kaldık.
Şu an için sorunlarımız giderilmiştir. Umarım tüm arkadaşların sorunları kayıpsız düzelir.
Saygılarımla. - 10-12-2012, 00:26:28Demekki herkes aynı kaftan değil.{Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2012, 21:06:19Geçmiş olsun.. Allah kötü hostingçilerden korusun herkesi.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:06:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:01:58 --
Merhaba, bana da bir yorum yapabilirmisiniz.Akarsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik tarihim: 16-09-2006
Mesajlar: 20
R10 Ticaret Sayısı: (0)
R10 Ticaret Memnuniyeti: (0%)
Feedback Score: 0 Olumlu
Çokmu kötüyüm, neyim
- 10-12-2012, 21:08:13Üyeliği durdurulduHerkes sen mi abi{Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle