7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A.Ş. için yönetim kurulu olması gerekmiyor mu? Dolayısıyla 1 kişi ile olmaz diye biliyorum.
YENİ TTK’ya göre; anonim şirketler, bir veya birden fazla gerçek ya da
tüzel kişi tarafından kurulabilecektir. Böylece, anonim şirketlerin en az beş
kişi tarafından kurulabilmesine ilişkin ESKİ TTK hükmü kaldırılmış ve anonim
şirketlerin bir kişiyle de kurulabilmelerine olanak tanınmıştır. Bu bir kişi,
gerçek kişi olabileceği gibi tüzel kişi de olabilecektir.

Kaynak : http://bit.ly/TIEaeW