30'dan fazla sitemi kaybettim iksnet yüzünden, telefonlarına ulaşılmıyor, ticket'lara cevap vermiyorlar.

Yaptıkları ahlaksızlıktan başka bir şey olamaz. 2 aydır hiç bir şekilde ulaşamıyorum.