Hani asker'de bir laf vardır.
Asker komutana gider ve şöyle der, komutanım benim tasarımım çalındı.
Komutan : hayır asker çalınmadı, yer değiştirdi.
Yani demek istediğim şudur ki daha önce aktif bilişim temaları meşhur olmuştu şimdide crestu nedense bu temalarda hiç kimse güvenlik önlemleri alamıyor. yani bu temayı aldınız almasına da sonrasını düşündünüz mü peki ?
işte sonrasıda filmin sonu gibi böyle bitiyor..
Çalıntı Tema (Private Bilişim)
20
●2.559
- 24-11-2012, 22:35:25buraya bu konuyu açan arkadaşıma teşekkür ediyorum ama yaptığı bir hatayı söyleyim size ben firma yetkilileri ile görüştüm ve temanın dosyalarını kendiniz vermişsiniz buraya çıkıpta çalıntı tema diyemezsiniz. Şunuda unutmayalım temanın başkasında kullanılmasını istemiyorsanız. tema yapımcısı ile görüşüp telif hakkı isteyebilir ve temanın kullanılmasını önleyebilirsiniz. Privatebilişim 2010 yılından beri var ve bir sürü projeye imza atmıştır böyle karalamak size ve kimseye yakışmaz. hiçbir firmayı böye karalama doğru değildir.
- 25-11-2012, 01:30:16Üyeliği durdurulduTamamen blod yazmak yasaktır ilk olarak forum kurallarını öğrenin. Siz değil bırakında firma yetkilisi gelip açıklama yapsın.lompus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2012, 15:37:15MebraHosting hocam sizdemi warezcisiniz ***** sitesine üye oldugunuza göre merak ettim :? kimse ***** sitesine üye bir hostingciyle çalışmak istemez yok siteye baktım girişde yok üyelikde demekki siz üyesinizki adamların kapalı üye girişli forumuna girmişsiniz bu konuda pis kokular gelmeye başladı hadi hayırlı olsun memleket ***** memleketine döndü ALLAH a şükür warezle hiç işim olmaz kendim yazar kendim kodlarım ufak tefekde olsa rootwarez de üyeligi olan bir arkadaş varsa iletişime geçebilirmi rootwarezle gerçekten o temamı merak ettik ben kayıtlı olmadığım için iletişime geçemiyorum ...
- 26-11-2012, 17:39:18Üyeliği durdurulduHangi Firmadan Bahsediyorsunuz ? Buranın Tabiriyle "Toştçu" Vatandaşlardan Bahsediyordanız Gelsinler Buraya Yazsınlar Biz Temayı Kimse ye Vermedik! Sadece Whmcs İşlerimizi Yapan " Mehmet Sevdaroğlu"na Verdik, Ayrıca İsterse 50 Yıllık Firma Olsun İsterse Binlerce Projeye İmza Atsın ki Hiç Sanmıyoruz, Çalıntı Tema Kullanmalarını Gerektirecek Bir Durum Olduğunu Öngörmüyoruz, Hadi Diyelim ki Biz Temayı Verdik; Kullanmasımı Gerekiyordu?lompus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Resimlerde ki siteden bahsediyorsanız, başka bir arkadaş yolladı kendisi isterse konuya dahil olabilir.superbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Sadece merak ediyoruz? Kullandığınız bir yazılımın faturasını buraya koyarmısınız? - 26-11-2012, 18:54:59ben para verip script yazdırmam ya kendim kodlarım yada yasal olarak ucretsiz dagıtılan wordpres olsun smf olsun onları kullanırım ben merak edip yazdım adam nereden edinmiş temayı + o resim görünen sitede wares paylaşılan tema gerçekten o temamı diye başka yerlere çekmeyiniz lütfen konuda açıkca yazabilirsiniz bu tema özel olarak bize yazılmıştır diye sadece sizde bulunan bir temayı nasıl olurda ele geçirirler haklıysanız verirsiniz savcılıga kim haklı kim haksız çıkar ortaya burada ben privatebilişimmidir nedir tanımam etmem merakımdan sordum wares sitelerindede gezmem ALLAH a şükür profesyonel olmasamda php de kodlarım aspde wares sitesine girip indirmemde neyi düyü belirsiz yazılımları hiç işim olmaz !!!
Not: Eger haklıysanız gider savcılıkta suç duyurusunda bulunursunuz !!! - 26-11-2012, 19:18:41Üyeliği durduruldukonuda yazıyor zaten stoklu satılan bir tema, o tema bir şekilde ele geçirilmiş yada verilmiş biz üzerimize düşeni yaptık zaten çalan kişiliksizlerde kapatmış siteyi savcılığa gelince de hiç bir şekil de sonuç çıkmayacağı için gerek duymadık...