buraya bu konuyu açan arkadaşıma teşekkür ediyorum ama yaptığı bir hatayı söyleyim size ben firma yetkilileri ile görüştüm ve temanın dosyalarını kendiniz vermişsiniz buraya çıkıpta çalıntı tema diyemezsiniz. Şunuda unutmayalım temanın başkasında kullanılmasını istemiyorsanız. tema yapımcısı ile görüşüp telif hakkı isteyebilir ve temanın kullanılmasını önleyebilirsiniz. Privatebilişim 2010 yılından beri var ve bir sürü projeye imza atmıştır böyle karalamak size ve kimseye yakışmaz. hiçbir firmayı böye karalama doğru değildir.
Hangi Firmadan Bahsediyorsunuz ? Buranın Tabiriyle "Toştçu" Vatandaşlardan Bahsediyordanız Gelsinler Buraya Yazsınlar Biz Temayı Kimse ye Vermedik! Sadece Whmcs İşlerimizi Yapan " Mehmet Sevdaroğlu"na Verdik, Ayrıca İsterse 50 Yıllık Firma Olsun İsterse Binlerce Projeye İmza Atsın ki Hiç Sanmıyoruz, Çalıntı Tema Kullanmalarını Gerektirecek Bir Durum Olduğunu Öngörmüyoruz, Hadi Diyelim ki Biz Temayı Verdik; Kullanmasımı Gerekiyordu?
MebraHosting hocam sizdemi warezcisiniz ***** sitesine üye oldugunuza göre merak ettim :? kimse ***** sitesine üye bir hostingciyle çalışmak istemez yok siteye baktım girişde yok üyelikde demekki siz üyesinizki adamların kapalı üye girişli forumuna girmişsiniz bu konuda pis kokular gelmeye başladı hadi hayırlı olsun memleket ***** memleketine döndü ALLAH a şükür warezle hiç işim olmaz kendim yazar kendim kodlarım ufak tefekde olsa rootwarez de üyeligi olan bir arkadaş varsa iletişime geçebilirmi rootwarezle gerçekten o temamı merak ettik ben kayıtlı olmadığım için iletişime geçemiyorum ...
1. Resimlerde ki siteden bahsediyorsanız, başka bir arkadaş yolladı kendisi isterse konuya dahil olabilir.
2. Sadece merak ediyoruz? Kullandığınız bir yazılımın faturasını buraya koyarmısınız?