lompus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buraya bu konuyu açan arkadaşıma teşekkür ediyorum ama yaptığı bir hatayı söyleyim size ben firma yetkilileri ile görüştüm ve temanın dosyalarını kendiniz vermişsiniz buraya çıkıpta çalıntı tema diyemezsiniz. Şunuda unutmayalım temanın başkasında kullanılmasını istemiyorsanız. tema yapımcısı ile görüşüp telif hakkı isteyebilir ve temanın kullanılmasını önleyebilirsiniz. Privatebilişim 2010 yılından beri var ve bir sürü projeye imza atmıştır böyle karalamak size ve kimseye yakışmaz. hiçbir firmayı böye karalama doğru değildir.
Tamamen blod yazmak yasaktır ilk olarak forum kurallarını öğrenin. Siz değil bırakında firma yetkilisi gelip açıklama yapsın.