• 05-11-2012, 09:45:17
    #1
    02/11/2012 de altınsoft adlı firmadan 69 lira karşılığında bir linux web hosting paketi aldım.Girişleri vs. gönderdiler ve wp kurulumuna başladım ancak "internal server error" adlı bir hata çıkmaktaydı sürekli.Hatanın sebebini araştırıp inceledikten ve host işi yapan arkadaşlara da danıştıktan sonra hatanın sunucu kaynaklı olduğu kanısına vardık.İçi boş bir .php dosyası bile atılsa ftp ye aynı hata çıkıyordu sürekli.Destekten durumu bildirip çözüm istedik ama desteğin tek bildiği sunucu kaynaklı değildir hata script kurulumu hakkında wordpress ekibinden destek talep edin vs. deyip durdular.Nitekim 2-3 gün uğraşıp sonuç bulamayınca mecbur başka bir host a geçip sorunsuzca kurup hallettim işimi. Geri ödeme talep ettim,reddettiler.Açtığım destek talepleri cvplanmadan çözümlenmiş olarak işaretlenmeye devam etti.Yer sağlayıcı belgesi vs. güvenerek bir hizmet alalım dedik ama bu kadar müşteriyi dışlayan,başından savan insanlarla karşılaşmadım. Sonuç itibarı ile Biz düştük siz düşmeyin diyorum...


    Web Host Aldığımı Gösteren Screen : http://img5.imageshack.us/img5/7283/altnsftwebhost.png

    Destek Talepleri Screen :http://img163.imageshack.us/img163/3296/altnsft.png

    En son attığım msjdan sonra cvp gelmedi ve çözüldü olarak işaretlendiği görülmektedir.

    Buda Reddedilen Geri Ödeme Talebim : http://img513.imageshack.us/img513/5241/altnsft2.png
  • 05-11-2012, 11:57:17
    #2
    Kanıtları pm ile iletirseniz konuya eklemeniz için,konuyu tekrar aktif edebilirim.
  • 05-11-2012, 14:02:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    daha önce cok şikayeti vardır bu firmanın r10 db gitmeden önce sitesinede baktım aynı site siz araştırmadan neden aldınız onuda sormak lazım
  • 05-11-2012, 15:29:59
    #4
    foxteknolojinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce cok şikayeti vardır bu firmanın r10 db gitmeden önce sitesinede baktım aynı site siz araştırmadan neden aldınız onuda sormak lazım
    Daha önce çalıştığım bir firmaydı,screenleri incelerseniz daha öncede sorunlar yaşadığımızı belirttim fakat bu denli duyarsız değillerdi,acilen lazım olduğundan paketi inceleyip direkt ödemeyi yapıp satın almıştım.Bu bana tecrübe oldu işte...
  • 05-11-2012, 16:59:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    UNDeaDCF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce çalıştığım bir firmaydı,screenleri incelerseniz daha öncede sorunlar yaşadığımızı belirttim fakat bu denli duyarsız değillerdi,acilen lazım olduğundan paketi inceleyip direkt ödemeyi yapıp satın almıştım.Bu bana tecrübe oldu işte...
    Gecmiş olsun üzücü bir durum
  • 05-11-2012, 17:00:42
    #6
    Geçmiş olsun cok alakasız bir firma. keşke r10da aratsaydınız.