UNDeaDCF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce çalıştığım bir firmaydı,screenleri incelerseniz daha öncede sorunlar yaşadığımızı belirttim fakat bu denli duyarsız değillerdi,acilen lazım olduğundan paketi inceleyip direkt ödemeyi yapıp satın almıştım.Bu bana tecrübe oldu işte...
Gecmiş olsun üzücü bir durum