foxteknolojinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce cok şikayeti vardır bu firmanın r10 db gitmeden önce sitesinede baktım aynı site siz araştırmadan neden aldınız onuda sormak lazım
Daha önce çalıştığım bir firmaydı,screenleri incelerseniz daha öncede sorunlar yaşadığımızı belirttim fakat bu denli duyarsız değillerdi,acilen lazım olduğundan paketi inceleyip direkt ödemeyi yapıp satın almıştım.Bu bana tecrübe oldu işte...