Aynı sorun bende de mevcut. Yarın sabah itibariyle 4 gün olacak.. Müşterilere verilen destek cevaplarınıda c/p yapıyorlar demekki. Birebir aynısını da bana yazmışlar..
Ben de ilk kullandığım zamanlar gayet iyiydi herşey,hiç bir sorun yoktu. Hatta kendi kendime söyleniyordum;"Bu kadar şikayet var ama hizmette hiç sorun yok" diye.. Gün geldi bizi de vurdu..
an itibari ile almış oldugum bütün hosting paketlerini kapatmış olup baska bir hosting firması ile anlaşmış bulunmaktayım bu saatten sonra bu alcakalra karşı insanları bilgilendirmeyi kendime görev edindiğimi bütin r10 kullnıcılarına acıklıyorum
bence domainde almayın günlerdir süren şikayetime gelen cvp bunu okuyupta hala domain alan olursa tek kelime ile yazik...
Sayın İRFAN M....,
Beklettigimiz için özür dileriz. Yapmış oldugunuz domain uzatma işlemini yurt dışı kayıt firmamız gerçekleştirmediginden ve sistemlerinde oluşan sıkıntıyı bizim sistemimize api üzerinden bildirmediginden işleminiz database de gerçekleşmiş görülsede domain silinmiştir ve .DE uzantılı domainler silindigi an itibari ile boşa düştügünden dolayı farklı bir 3.şahıs tarafından tescil edilmiştir. Kayıt firması ile yaptıgımız görüşmeler sonunda domain tarafımıza geri verilmemiştir, domaini satın alan kullanıcıya domaini satın almakla ilgili mail atmış olsakda olumlu cevap alamadıgımızdan dolayı üzgünüz.Domaininiz için ödemiş oldugunuz ödemeyi iade edebilir ve bunu telafi etmek için yerine farklı bir domain verebilir yada standart paket hosting hediye edebiliriz.Oluşan hatadan dolayı tekrar özür dileriz.Saygılarımla.
Ayrıca bu domainin anahtar kelimesi aylik 4 milyon aramasi var ve ben ilk sayfa 4.siradayim zarari siz düşünün...