Aynı sorun bende de mevcut. Yarın sabah itibariyle 4 gün olacak.. Müşterilere verilen destek cevaplarınıda c/p yapıyorlar demekki. Birebir aynısını da bana yazmışlar..

Ben de ilk kullandığım zamanlar gayet iyiydi herşey,hiç bir sorun yoktu. Hatta kendi kendime söyleniyordum;"Bu kadar şikayet var ama hizmette hiç sorun yok" diye.. Gün geldi bizi de vurdu..