İsimtescil'den Rezaleti
34
●2.393
- 03-11-2012, 01:42:54Müşterim çok bilmişlik edip hostingi isimtescilden aldı ilk zamanlar bi sıkıntı yoktu fakat tam müşteriye sitesini teslim ederken domain'nin bulunduğu sunucu'nun hdd arızalanmış ve pazartesi günü 1 hafta olacak nere deyse hala sorunu çözemediler site dosyaları elimizde var lütfen başka bir sunucudan hesap açın dediğimiz halde yok şimdi sorunu çözecez yok yarın sorun kalmicak diyip diyip oyalıyorlar insanla dalga geçermiş gibi...
- 03-11-2012, 02:23:27Üzüldüm dostum senin için gerçekten senide çok kötü madur etmişler yazıklar olsun ya milleti dolandırdılar başka hiç bir şey değilircd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2012, 16:06:51Farklı sunucuya yedekleme yapmak çok zor iş vesselam
Koskoca isimtescil yedekleme için ayrı bir sunucu nasıl açsınki çok masraf olur iflas bile ederler !
- 03-11-2012, 16:30:29Üyeliği durdurulduBen artık isimtescil adına şikayet açan arkadaşları pekte haklı bulmuyorum. 2 yıldan fazladır bu sitede isimtescilin adının geçtiği her konuda çoğu üye tarafından yazılan bir söz vardı ki bu söz artık atasözü gibi oldu => ISIMTESCIL PIŞMANLIKTIR..
Hadi 1 konuyu 3 konuyu görmediniz, yüzlercesini de mi görmediniz? Yahu bu adamların verdikleri hizmet bir işe yaramıyor diye yüzlerce binlerce konular açıldı, işlerini bile düzgün yapamamalarının yanı sıra fiyatları da aşırı pahalı. Ustüne üstelik mağdur da kalıyorsunuz, eee o zaman çok kaşınıyorsunuz..
Hosting anlamında kötüler tamam ama domainde iyiler dendi ama R10 veritabanı hata görmeden önce 6-7 tane domain sahtekarlık konuları da açılmıştı haklarında KANITLARIYLA BERABER.
Velhasıl, internet üzerindeki en son sağlayıcı olacaklarını bilsem, tüm sitelerimi kapatırım ama yinede hizmet almam onlardan. Ucuz etin yahnisi yayvan oluyorsa pahalı etin kazığı da büyük oluyor bağırsak deliyor... Hem fazladan para verip hizmet al, hem sorun yaşa, hem mağdur ol. - 03-11-2012, 16:41:35tam 800 webmaster 55m.net sitesine link girmişler, elimizde eski yedek var, şimdi ben onların günahını neden çekeceğim, yazıklar olsun...benim de sitem 7 gündür kapalı...destek sistemi motomot cevap veriyor...Hep aynı, hep aynı yazıklar olsun...Bundan sonra türk hosting firmalarıyla işim bitmiştir.
Koskoca isimtescil yedekleme için ayrı bir sunucu nasıl açsınki çok masraf olur iflas bile ederler !