Yeter Artık CMSLICENSE ! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeter Artık CMSLICENSE !
22
●
1.563
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
Yeter Artık CMSLICENSE !
1
2
3
03-10-2012, 17:27:54
#19
BaRRow
MahsumCelik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet.ilgili firmanın eski şikayet konukarını incelicek olursanız " türklere hizmet yok " veya eşdeğer yazılarını bulabilirsiniz.
Türk'lere hizmet yoksa burası da Türk forumu olduğuna göre cmssonic nickli kişinin banlanmaması için bir sebep yok.
04-10-2012, 00:03:31
#20
leonjade
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yaptıkları gerçekten pislik başka bişey değil.
4 gündür ticket cevap bekliyor haram zehir zıkkım olsun aldıkları para.
04-10-2012, 06:55:32
#21
DilaraBilisim
Üyeliği durduruldu
Mahsum bile sinirlendiyse artık bu firma r10 da barınmamalı
11-10-2012, 04:19:43
#22
BSunucu
banlanıp daha fazla farklı r10 üyelerine zarar vermesini engellemek adına, sınırsız banlanması hepimiz için en iyisidir değerli yönetim.
11-10-2012, 09:46:06
#23
Deae
Misafir
1 ay süreyle uzaklaştırılmıştır, umarım bu uyarıyı iyi değerlendirip kendilerine çeki düzen verirler, aksi halde süresiz uzaklaştırma alırlar.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler