• 03-10-2012, 17:27:54
    #19
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.ilgili firmanın eski şikayet konukarını incelicek olursanız " türklere hizmet yok " veya eşdeğer yazılarını bulabilirsiniz.
    Türk'lere hizmet yoksa burası da Türk forumu olduğuna göre cmssonic nickli kişinin banlanmaması için bir sebep yok.
  • 04-10-2012, 00:03:31
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaptıkları gerçekten pislik başka bişey değil.

    4 gündür ticket cevap bekliyor haram zehir zıkkım olsun aldıkları para.
  • 04-10-2012, 06:55:32
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Mahsum bile sinirlendiyse artık bu firma r10 da barınmamalı
  • 11-10-2012, 04:19:43
    #22
    banlanıp daha fazla farklı r10 üyelerine zarar vermesini engellemek adına, sınırsız banlanması hepimiz için en iyisidir değerli yönetim.
  • 11-10-2012, 09:46:06
    #23
    Misafir
    1 ay süreyle uzaklaştırılmıştır, umarım bu uyarıyı iyi değerlendirip kendilerine çeki düzen verirler, aksi halde süresiz uzaklaştırma alırlar.