Yeter Artık CMSLICENSE !
22
●1.563
- 03-10-2012, 14:04:43En büyük ırkçılık bizden olsun "Türkün Türkten Başka Dostu Yok..!" .
- 03-10-2012, 14:38:38Murat Aydın nasıl bu foruma hiç bir şekilde sokulmuyor ve fişleniyorsa bu firmaya da aynını yapmak en mantıklısıdır. Hiç bir üyeliklerine izin verilmemelidir, gerekirse sabit konu bile açılmalıdır!
Çünkü yüzlerce insanı mağdur etmiş, toplamda binlerce TL zarara koymuştur.. - 03-10-2012, 14:42:11Üyeliği durdurulduHakkında şikayet edilen kişi ve firma yurtdışında mı hizmet veriyor?MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer türlü neden böyle bir mesaj kullandınız anlamadım. - 03-10-2012, 14:49:35Evet.ilgili firmanın eski şikayet konukarını incelicek olursanız " türklere hizmet yok " veya eşdeğer yazılarını bulabilirsiniz.MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2012, 14:50:53Üyeliği durdurulduAnladım hocam. O zaman haklısınız.MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2012, 16:31:59Üyeliği durdurulduO kadar şikayet konusuna rağmen herhangi bir yaptırım yapılmaması ilginç ve düşündürücü.
- 03-10-2012, 17:04:52Google translate "Schande" diyor.Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle