• 03-10-2012, 14:04:43
    #10
    En büyük ırkçılık bizden olsun "Türkün Türkten Başka Dostu Yok..!" .
  • 03-10-2012, 14:38:38
    #11
    Murat Aydın nasıl bu foruma hiç bir şekilde sokulmuyor ve fişleniyorsa bu firmaya da aynını yapmak en mantıklısıdır. Hiç bir üyeliklerine izin verilmemelidir, gerekirse sabit konu bile açılmalıdır!

    Çünkü yüzlerce insanı mağdur etmiş, toplamda binlerce TL zarara koymuştur..
  • 03-10-2012, 14:42:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük ırkçılık bizden olsun "Türkün Türkten Başka Dostu Yok..!" .
    Hakkında şikayet edilen kişi ve firma yurtdışında mı hizmet veriyor?

    Diğer türlü neden böyle bir mesaj kullandınız anlamadım.
  • 03-10-2012, 14:49:35
    #13
    MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkında şikayet edilen kişi ve firma yurtdışında mı hizmet veriyor?

    Diğer türlü neden böyle bir mesaj kullandınız anlamadım.
    Evet.ilgili firmanın eski şikayet konukarını incelicek olursanız " türklere hizmet yok " veya eşdeğer yazılarını bulabilirsiniz.
  • 03-10-2012, 14:50:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.ilgili firmanın eski şikayet konukarını incelicek olursanız " türklere hizmet yok " veya eşdeğer yazılarını bulabilirsiniz.
    Anladım hocam. O zaman haklısınız.
  • 03-10-2012, 15:48:41
    #15
    herkese geçmiş olsun bir cmssonic cmslicense klasiği .....
  • 03-10-2012, 16:31:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    O kadar şikayet konusuna rağmen herhangi bir yaptırım yapılmaması ilginç ve düşündürücü.
  • 03-10-2012, 16:37:33
    #17
    rezalet kelimesinin almancası resmen.
  • 03-10-2012, 17:04:52
    #18
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rezalet kelimesinin almancası resmen.
    Google translate "Schande" diyor.