Murat Aydın nasıl bu foruma hiç bir şekilde sokulmuyor ve fişleniyorsa bu firmaya da aynını yapmak en mantıklısıdır. Hiç bir üyeliklerine izin verilmemelidir, gerekirse sabit konu bile açılmalıdır!

Çünkü yüzlerce insanı mağdur etmiş, toplamda binlerce TL zarara koymuştur..