Konu
Yeter Artık CMSLICENSE !
03-10-2012, 17:27:54
#19
BaRRow
MahsumCelik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet.ilgili firmanın eski şikayet konukarını incelicek olursanız " türklere hizmet yok " veya eşdeğer yazılarını bulabilirsiniz.
Türk'lere hizmet yoksa burası da Türk forumu olduğuna göre cmssonic nickli kişinin banlanmaması için bir sebep yok.