arkadaslar bu uyeden sıkayetcıyım kendılerı dolandırıcıdır ve nasılsa gold uyedır daha rahat dolandırmak ıcın sanırıım benı kullanarak bı arkadası 250 tl dolandırmıstır sımdı farketım kendısınınn uyelıgı oldugunu banlanmasını ıstıyorum uye lınkı
https://www.r10.net/members/44922-kadiryldrm.html
dolandırdıgı bahsı gecılen konu
https://www.r10.net/whmcs/713700-omur...atiliktir.html
dolandırılan arkadasın actıgı konuda bu
https://www.r10.net/sikayetim-var/728...zanyilmaz.html
ServerTescil KADİRYLDRM DOLANDIRICIDIR
11
●958
- 17-09-2010, 14:55:02
- 19-09-2010, 15:33:23bana gonderdıgı mesaj sehır dısındaymıs beyefendı sales@servertescil.net bana rıca ettıgınız de yalan
Kimse bana *********** diyemez ben şehir dışındayım ayrıca banka hesabım kardeşim Mehmet YILDIRIM'da benım hesabımın olduğu doğrudur ama sen benim olaydan haberim olmadan ismimi yazman hiç hoş değil eğer o yazıyı Mehmet YILDIRIM Olarak değiştirmezsen seni Halka açık yerde kişisel haklara tecavüzden savcılığa veririrm. - 19-09-2010, 15:45:12kadir yıldırımın suçu ne? : Dhakkidegirmenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takma hocam sen, korkutmaya çalışıyor. - 19-09-2010, 15:48:38Bu ney oluyor yedi defa dönüp dönüp okudum ama hiç birşey anlamadımhakkidegirmenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2010, 15:58:44hocam bunlar sanırım ıkı kardesler bana rıca ettıler r10 da bı konu acabılırmısın dıye bende tabıkı yardımcı olayım dedım mubarek gun ramazanda konuyu actım konudada belırtım rıca uzerıne acıyorum dıye sonra bu arkadaslar parayı almıslar bu arkadası dolandırmıslar sımdıde farkettım bu arkadaslar bu sıtede uyelıklerı var hemde gold yanı *********** adamın gold uyelıgı var
- 19-09-2010, 16:49:55Misafirbizde bu kişilerden servertescil.net alan adını aldık şimdi servertescil.com adresinden satış yapıyorlar iyi tezgah
- 19-09-2010, 17:30:14valla hocam bılemıyorum ama hala o msn kullandıkları kesıngaripserseri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2010, 17:32:05bende anlayamadım acıkcası :=)HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2010, 19:16:30arkadasim kadir yildirim seni mahkemeye verdigi zaman bana sana zahmet p.m atarsan sana her konuda yardimci olurum sahtekadar adiler onlarin hakkinda bende konu actim delikanlilarsa SIKIYORSA benide mahkemeye versinler bu kadar net söylüyorum! adamiz insaniz erkegiz delikanliyiz diyede sokakda caddede gezmesinler sana p.m ile msn adresimi ve telefon numarami yolluyorum her hangi gibi bisi olursa sms mail artik nasil ulasa bilirsen ulas yardimci olurum.
edit:
p.m ile msn ve telefon numarami yolladim elimden geleni yaparim kendileri dolandiricidir bende söylyüorum mehmet yildirimda kadir yildirimda bu iki kardes dolandiricidir!
umut ediyorumki bu yaziyi görürde benide bahsetmis oldugu mahkemeye verir!