• 17-09-2010, 14:55:02
    #1
    arkadaslar bu uyeden sıkayetcıyım kendılerı dolandırıcıdır ve nasılsa gold uyedır daha rahat dolandırmak ıcın sanırıım benı kullanarak bı arkadası 250 tl dolandırmıstır sımdı farketım kendısınınn uyelıgı oldugunu banlanmasını ıstıyorum uye lınkı

    https://www.r10.net/members/44922-kadiryldrm.html


    dolandırdıgı bahsı gecılen konu

    https://www.r10.net/whmcs/713700-omur...atiliktir.html


    dolandırılan arkadasın actıgı konuda bu

    https://www.r10.net/sikayetim-var/728...zanyilmaz.html
  • 19-09-2010, 15:33:23
    #2
    bana gonderdıgı mesaj sehır dısındaymıs beyefendı sales@servertescil.net bana rıca ettıgınız de yalan

    Kimse bana *********** diyemez ben şehir dışındayım ayrıca banka hesabım kardeşim Mehmet YILDIRIM'da benım hesabımın olduğu doğrudur ama sen benim olaydan haberim olmadan ismimi yazman hiç hoş değil eğer o yazıyı Mehmet YILDIRIM Olarak değiştirmezsen seni Halka açık yerde kişisel haklara tecavüzden savcılığa veririrm.
  • 19-09-2010, 15:45:12
    #3
    hakkidegirmenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana gonderdıgı mesaj sehır dısındaymıs beyefendı sales@servertescil.com bana rıca ettıgınız de yalan

    Kimse bana *********** diyemez ben şehir dışındayım ayrıca banka hesabım kardeşim Mehmet YILDIRIM'da benım hesabımın olduğu doğrudur ama sen benim olaydan haberim olmadan ismimi yazman hiç hoş değil eğer o yazıyı Mehmet YILDIRIM Olarak değiştirmezsen seni Halka açık yerde kişisel haklara tecavüzden savcılığa veririrm.
    kadir yıldırımın suçu ne? : D

    Takma hocam sen, korkutmaya çalışıyor.
  • 19-09-2010, 15:48:38
    #4
    hakkidegirmenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni Halka açık yerde kişisel haklara tecavüzden savcılığa veririrm.
    Bu ney oluyor yedi defa dönüp dönüp okudum ama hiç birşey anlamadım
  • 19-09-2010, 15:58:44
    #5
    hocam bunlar sanırım ıkı kardesler bana rıca ettıler r10 da bı konu acabılırmısın dıye bende tabıkı yardımcı olayım dedım mubarek gun ramazanda konuyu actım konudada belırtım rıca uzerıne acıyorum dıye sonra bu arkadaslar parayı almıslar bu arkadası dolandırmıslar sımdıde farkettım bu arkadaslar bu sıtede uyelıklerı var hemde gold yanı *********** adamın gold uyelıgı var
  • 19-09-2010, 16:49:55
    #6
    Misafir
    bizde bu kişilerden servertescil.net alan adını aldık şimdi servertescil.com adresinden satış yapıyorlar iyi tezgah
  • 19-09-2010, 17:30:14
    #7
    garipserseri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde bu kişilerden servertescil.net alan adını aldık şimdi servertescil.com adresinden satış yapıyorlar iyi tezgah
    valla hocam bılemıyorum ama hala o msn kullandıkları kesın
  • 19-09-2010, 17:32:05
    #8
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ney oluyor yedi defa dönüp dönüp okudum ama hiç birşey anlamadım
    bende anlayamadım acıkcası :=)
  • 19-09-2010, 19:16:30
    #9
    arkadasim kadir yildirim seni mahkemeye verdigi zaman bana sana zahmet p.m atarsan sana her konuda yardimci olurum sahtekadar adiler onlarin hakkinda bende konu actim delikanlilarsa SIKIYORSA benide mahkemeye versinler bu kadar net söylüyorum! adamiz insaniz erkegiz delikanliyiz diyede sokakda caddede gezmesinler sana p.m ile msn adresimi ve telefon numarami yolluyorum her hangi gibi bisi olursa sms mail artik nasil ulasa bilirsen ulas yardimci olurum.

    edit:

    p.m ile msn ve telefon numarami yolladim elimden geleni yaparim kendileri dolandiricidir bende söylyüorum mehmet yildirimda kadir yildirimda bu iki kardes dolandiricidir!

    umut ediyorumki bu yaziyi görürde benide bahsetmis oldugu mahkemeye verir!