arkadaslar bu uyeden sıkayetcıyım kendılerı dolandırıcıdır ve nasılsa gold uyedır daha rahat dolandırmak ıcın sanırıım benı kullanarak bı arkadası 250 tl dolandırmıstır sımdı farketım kendısınınn uyelıgı oldugunu banlanmasını ıstıyorum uye lınkı

https://www.r10.net/members/44922-kadiryldrm.html


dolandırdıgı bahsı gecılen konu

https://www.r10.net/whmcs/713700-omur...atiliktir.html


dolandırılan arkadasın actıgı konuda bu

https://www.r10.net/sikayetim-var/728...zanyilmaz.html