arkadaslar bu uyeden sıkayetcıyım kendılerı dolandırıcıdır ve nasılsa gold uyedır daha rahat dolandırmak ıcın sanırıım benı kullanarak bı arkadası 250 tl dolandırmıstır sımdı farketım kendısınınn uyelıgı oldugunu banlanmasını ıstıyorum uye lınkı
https://www.r10.net/members/44922-kadiryldrm.html
dolandırdıgı bahsı gecılen konu
https://www.r10.net/whmcs/713700-omur...atiliktir.html
dolandırılan arkadasın actıgı konuda bu
https://www.r10.net/sikayetim-var/728...zanyilmaz.html