Webarısı cpu kullanımı sorunu
18
●1.196
- 18-08-2010, 11:08:39Üyeliği durdurulduWebarısı demeyin bana,
Tüylerim diken diken oluyor.
Herkes bu işi yaparsa olacı bu... - 18-08-2010, 11:46:40oda birşey mikuzgun01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni açtığım bir siteye FTP den sürekli dosya atıp yeniliyordum. Sonra bir baktım takk gitti
niye? CPU harcamışım tek başıma özür diledim. Bir daha yapmayacağım dedim öyle açtılar işte
- 18-08-2010, 21:30:01Webarısında siteniz varsa kendi sitenizde fazla turlamayın aşırı cpu tüketirsiniz, kapatırlar

Arkadaşın da dediği gibi bir de bunun yalvarma aşaması var
- 11-09-2010, 02:13:48bende hiti 10-15 olan siteme erişimi niye kapattılar diyordum. Meğerse sebebi benmişim sitede çok dolaşıyordum.stratejist76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok şükür ilişkimi kestim.
- 11-09-2010, 02:19:46Uzak durun dostlar..Bakın..
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...llanmayin.html
Bu arada hangi hostu tavsiye edersiniz... - 15-09-2010, 13:52:13Geçmiş olsun.vuralcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hostgator tavsiye ederim 6 aydır bir sorun yaşamadım.
seni iyi bile tutmuşlar
yeni açtığım bir siteye FTP den sürekli dosya atıp yeniliyordum. Sonra bir baktım takk gitti
niye? CPU harcamışım tek başıma özür diledim. Bir daha yapmayacağım dedim öyle açtılar işte