• 15-08-2010, 13:38:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ben iki yıldır çalışıyorum böyle bir sorun 1 kere oldu hocam onuda kendileri çözdü sorunu hallettiler. size yapılan garip geçmiş olsun ne denebilir başka.
  • 18-08-2010, 11:08:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Webarısı demeyin bana,

    Tüylerim diken diken oluyor.
    Herkes bu işi yaparsa olacı bu...
  • 18-08-2010, 11:46:40
    #12
    kuzgun01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum şaka gibi ama benim 10 kişiyle cpu aşmıştı seni iyi bile tutmuşlar
    oda birşey mi yeni açtığım bir siteye FTP den sürekli dosya atıp yeniliyordum. Sonra bir baktım takk gitti niye? CPU harcamışım tek başıma özür diledim. Bir daha yapmayacağım dedim öyle açtılar işte
  • 18-08-2010, 21:30:01
    #13
    Webarısında siteniz varsa kendi sitenizde fazla turlamayın aşırı cpu tüketirsiniz, kapatırlar

    Arkadaşın da dediği gibi bir de bunun yalvarma aşaması var
  • 11-09-2010, 02:13:48
    #14
    stratejist76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webarısında siteniz varsa kendi sitenizde fazla turlamayın aşırı cpu tüketirsiniz, kapatırlar

    Arkadaşın da dediği gibi bir de bunun yalvarma aşaması var
    bende hiti 10-15 olan siteme erişimi niye kapattılar diyordum. Meğerse sebebi benmişim sitede çok dolaşıyordum. çok şükür ilişkimi kestim.
  • 11-09-2010, 02:19:46
    #15
    Uzak durun dostlar..Bakın..
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...llanmayin.html

    Bu arada hangi hostu tavsiye edersiniz...
  • 15-09-2010, 13:47:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    uzak durun başka bir şey demiyorum
  • 15-09-2010, 13:52:13
    #17
    donanim.net
    vuralcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzak durun dostlar..Bakın..
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...llanmayin.html

    Bu arada hangi hostu tavsiye edersiniz...
    Geçmiş olsun.

    Hostgator tavsiye ederim 6 aydır bir sorun yaşamadım.
  • 15-09-2010, 15:39:57
    #18
    gecmıs olsun ıyı bır fırmaya benzıyodu ama deılmıs