Webarısında siteniz varsa kendi sitenizde fazla turlamayın aşırı cpu tüketirsiniz, kapatırlar
Arkadaşın da dediği gibi bir de bunun yalvarma aşaması var
bende hiti 10-15 olan siteme erişimi niye kapattılar diyordum. Meğerse sebebi benmişim sitede çok dolaşıyordum.

çok şükür ilişkimi kestim.