kuzgun01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum şaka gibi ama benim 10 kişiyle cpu aşmıştı seni iyi bile tutmuşlar
oda birşey mi yeni açtığım bir siteye FTP den sürekli dosya atıp yeniliyordum. Sonra bir baktım takk gitti niye? CPU harcamışım tek başıma özür diledim. Bir daha yapmayacağım dedim öyle açtılar işte