Dostum şaka gibi ama benim 10 kişiyle cpu aşmıştı

seni iyi bile tutmuşlar
oda birşey mi

yeni açtığım bir siteye FTP den sürekli dosya atıp yeniliyordum. Sonra bir baktım takk gitti

niye? CPU harcamışım tek başıma özür diledim. Bir daha yapmayacağım dedim öyle açtılar işte