• 11-12-2007, 17:42:16
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşversene Misal ben rambilişime dedicated satmışım? O da birey'e vps satmış. Oda zarthost.com a reseller satmış..

    Nolcak şimdi ?

    Ben rambilişime vps işi yapması için sattıgım sunucuda destek vermedim sallamadım. O da bireyi salladı. o da reseller müşterisiniz. EEEeee 3.üde hostcu olduguna göre ?
    bu bir çelişki midir?
    zekeriya hocaya soralım? :A
  • 11-12-2007, 19:31:03
    #20
    ocak 2008 de alayı tarih olacak.
    TK nın bunları tespiti 1-2 ay sürse.

    Mart 2008 son
  • 13-12-2007, 12:33:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    RamBilisim ile çalışıyorum bi sorunum yok..
    Sorun o kişide kesin
  • 27-03-2008, 20:05:02
    #22
    Birey Hostla çalışıyorum gayet çok memnunun.Müşteriyi magdur duruma düşüren burda rambilişimdir.İyice okuyup öyle yorum yapalım arkadaşlar lütfen hiiç bir zaman için amaç para olmamalıdır.Önemli olan o müşteriyi hoş tutmaktır. ki senin reklamını yapsın sana güvensin daima senin yanında olsun..ama sen müşteriye ters yaparsan ilgilenmezsen ben reselleri ona sattım senin derdin odamla bana paramı ödemedi dersen olmaz burda senin serverında barınıyor sen ona yardımcı olmalısın çünkü o kullandıgı hizmetin karşılıgını ödemiş.Amaç o seni magdur ediyorsa sen o müşteriyi magdur etmeyeceksiin.
  • 27-03-2008, 20:24:36
    #23
    tutkusezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birey Hostla çalışıyorum gayet çok memnunun.Müşteriyi magdur duruma düşüren burda rambilişimdir.İyice okuyup öyle yorum yapalım arkadaşlar lütfen hiiç bir zaman için amaç para olmamalıdır.Önemli olan o müşteriyi hoş tutmaktır. ki senin reklamını yapsın sana güvensin daima senin yanında olsun..ama sen müşteriye ters yaparsan ilgilenmezsen ben reselleri ona sattım senin derdin odamla bana paramı ödemedi dersen olmaz burda senin serverında barınıyor sen ona yardımcı olmalısın çünkü o kullandıgı hizmetin karşılıgını ödemiş.Amaç o seni magdur ediyorsa sen o müşteriyi magdur etmeyeceksiin.
    Ben buna gülerim sadece. 3 ay evvel sonlanmış bir konuya girip nasıl da konu hakkında yazılan dışında bir bilgiye sahip olarak konuşabiliyorsunuz ? Konu içinde hizmette eksiklik görülmüyor...görünen şey bir borç sebebiyle yedeğin verilmemesi.

    Baylar bayanlar...her şey para olmamalı edebiyatı, ticaretin "para kazanma" olan asli amacının önüne geçerse o ticaret biter. Ticaret biterse hizmet biter...bu zinciri ticaret yapanlar bilir. Zincirin halkaları arasında dengesizlik olabilir, dengeyi kurmak ticareti yapanın sorumluluğundadır elbette. Lakin tekrar ediyorum, konu içinde müşterinin haklılığını gösteren bir durum yok...sadece borcunu ödemeyen biri, tahsilat yapamadığı için hizmeti durduran biri ve yılda 25 lira için ticaretin kuralları değişir mi diye bakınan msn.deki 3. şahıs var.Madem herşey para değil...o zaman müşteri neden parasını ödememiş

    Konu hortlatıyorsanız, içeriğin güncelliği sözkonusu olmalı.
  • 02-04-2008, 06:07:56
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu okudum ama bana göre RamBilisimin buraya konu acması abes olmus... bireyhost denen kişi veya firmayla müşterinin sorunu olursa gelir konusunu açar zaten.

    RamBilisim anlattığı bu olayda müşteriyi şikayet etmesi lazımken neden müşterinin tercih ettiği hosting firmasını şikayet ediyor? Ne kadar haklı da olsa bu tavır çok çocukça gibi geldi bana. Daha fazla yüklenmek istemiyorum çünkü başka bir forumdan gördüğüm kadarıyla bu arkadaşın (RamBilisim) ne kadar yardımsever olduğunu biliyorum. Sadece değişik bir bakış açısı olarak yorumumu sunmak istedim. Umarım yanlış anlaşılmam.
  • 28-07-2008, 08:41:12
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bireyhost hırsızdır arkadaşlar böyle adamlar net aleminde barındırılıyorya yazıklar olsun bu .... lere
  • 28-07-2008, 10:10:54
    #26
    Üyeliği durduruldu
    konuyu neden hortlattın
  • 28-07-2008, 10:58:13
    #27
    Kurumsal Üye