Konuyu okudum ama bana göre RamBilisimin buraya konu acması abes olmus... bireyhost denen kişi veya firmayla müşterinin sorunu olursa gelir konusunu açar zaten.

RamBilisim anlattığı bu olayda müşteriyi şikayet etmesi lazımken neden müşterinin tercih ettiği hosting firmasını şikayet ediyor? Ne kadar haklı da olsa bu tavır çok çocukça gibi geldi bana. Daha fazla yüklenmek istemiyorum çünkü başka bir forumdan gördüğüm kadarıyla bu arkadaşın (RamBilisim) ne kadar yardımsever olduğunu biliyorum. Sadece değişik bir bakış açısı olarak yorumumu sunmak istedim. Umarım yanlış anlaşılmam.