Birey Hostla çalışıyorum gayet çok memnunun.Müşteriyi magdur duruma düşüren burda rambilişimdir.İyice okuyup öyle yorum yapalım arkadaşlar lütfen hiiç bir zaman için amaç para olmamalıdır.Önemli olan o müşteriyi hoş tutmaktır. ki senin reklamını yapsın sana güvensin daima senin yanında olsun..ama sen müşteriye ters yaparsan ilgilenmezsen ben reselleri ona sattım senin derdin odamla bana paramı ödemedi dersen olmaz burda senin serverında barınıyor sen ona yardımcı olmalısın çünkü o kullandıgı hizmetin karşılıgını ödemiş.Amaç o seni magdur ediyorsa sen o müşteriyi magdur etmeyeceksiin.