************ Sorun mu var - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
************ Sorun mu var
22
●
980
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
************ Sorun mu var
1
2
3
23-06-2010, 17:24:09
#19
NobraN
superonline de
10Mbps Limitsiz 49TL
iken
ttnette 49 TL ye 8Mb
Benim matematiğim kötü galiba
Not: Bu dönem 1 gelmiş olabilir karneme ama bu hesabıda yapabiliyorum
23-06-2010, 17:34:11
#20
delicoban
Togebi33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
superonline de
10Mbps Limitsiz 49TL
iken
ttnette 49 TL ye 8Mb
Benim matematiğim kötü galiba
Not: Bu dönem 1 gelmiş olabilir karneme ama bu hesabıda yapabiliyorum
Bu ev hattı değil metro ethernet hattı (:
23-06-2010, 18:07:34
#21
Cazgir
özellikle son zamanlarda süperonline büyük atak yaptı. Ankara Tokilerde 10 MBPS upload ve download hızlı özel metro hat çekerek 49 TL ye satıyorlar...
Böyle şeyleri görmek TT da da birşeyleri değiştirmesine neden olacaktır...
23-06-2010, 18:10:36
#22
enginberk
benim 1 yıldır vit'teydi.
ama en ufak birşeyde ekstra para istiyorlar, o yüzden FSBnetwork'e taşıdım.
serverları kendi içlerinde bu arada.
24-06-2010, 16:49:07
#23
Emir
Stejan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
VİT sansür sebebi v harfini çıkardığınızda çıkan kelimedir.
Bilip bilmeden konuşmayın Allah Aşkına ya. Bare olabilir de yanlışlık payı olsun
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vi+.com.tr iyi yada kötü hiç bir şeyin haklarında yazılmasını istemediklerini avukatları araçılığıyla beyan ettiği için domain adını yasakladık olay bu.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler