Konu
************ Sorun mu var
23-06-2010, 18:10:36
#22
enginberk
benim 1 yıldır vit'teydi.
ama en ufak birşeyde ekstra para istiyorlar, o yüzden FSBnetwork'e taşıdım.
serverları kendi içlerinde bu arada.