TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
************ Sorun mu var
22
●980
- 22-06-2010, 13:08:35TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceden DGN üzerinde sunucuları vardı sonra VIT kendi DC'leri açtılar...
Herhalde demin ya elektrik problemi yada güzel bir saldırı yediler gibi... - 22-06-2010, 14:59:08Üyeliği durdurulduŞuanda *****'den dedicated alan arkadaşım var en son konuştugumuzda alt yapıyı yenileyecekler demişti ***** için ticket attınızmı?
- 22-06-2010, 15:14:12Şuanda kendi siteleri açılmış büyük ihtimal sizinkileride açıyorlardır.
- 22-06-2010, 16:43:21şuan sitelerime erişebiliyorum sorunu halletmişler ama bu işi sabah yapmaları garibime gitti doğrusu böyle işleri gece yapmaları gerekmez mi sizcE?
ayrıca superonlineden yani fiber optik internetten TTnet alt yapısına geçiş yapmışlar bence bir hata bu ama sanırım maaliyeti düşürmek için bunu yaptılar
Alıntı - 22-06-2010, 19:02:50Son zamanlarda bir değişiklik olmadıysa, Superonline'ın fiyatlandırması, Türk Telekom'un fiyatlandırmasına göre çok daha uygun. Yani eğer maliyetleri düşürmek adına bir geçiş yapılacaksa bu, Türk Telekom altyapısından Superonline altyapısına geçiş yapılarak sağlanır. Yaşanılan durumun tam tersi yani...Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle