• 01-07-2007, 12:38:43
    #1
    28.06.2007
    19:58:03
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    plesk kurmamıştık 28.06.2007
    19:58:05
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    sadece masa üstü 28.06.2007
    19:58:18
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    masaüstüne ek ip nasıl eklicez 28.06.2007
    19:58:22
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    ek ipleri ne için istiyorsunuz 28.06.2007
    19:58:30
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    rapidde ip banlanıyor 28.06.2007
    19:58:34
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    upload yaparken 28.06.2007
    19:58:37
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    ip değişmek için 28.06.2007
    19:58:58
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    ok 28.06.2007
    23:59:19
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    dostum 28.06.2007
    23:59:21
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    ekledin mi ipleri acaba ? 28.06.2007
    23:59:51
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    hocam ip eklenmez normal servera. 28.06.2007
    23:59:57
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    ama 3 ip vereyim 29.06.2007
    00:00:08
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    ama versemde bişey değişmicek 29.06.2007
    00:00:16
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    panel var diye ben eklerim demiştim 29.06.2007
    00:00:31
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    5 $ı geri yolluyayım istersen ? yada 3 dolarlık bişey al 29.06.2007
    00:01:30
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    29.06.2007
    00:01:32
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    yok yaw dursun 29.06.2007
    00:01:33
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    5 $ 29.06.2007
    00:01:42
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    ben bakicam 29.06.2007
    00:01:44
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    ok 29.06.2007
    00:06:23
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    eklenir yöneticinizle görüşün yardımcı olurlar ben yönlendirmek istemem ip izininiz yoktur belki ondan öyle demişlerdir. 29.06.2007
    00:06:42
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    bidk 29.06.2007
    00:17:05
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    konuyu öğrenip size döneceğim 29.06.2007
    00:17:09
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    ok 29.06.2007
    00:17:10
    F Lock []
    - Kimse yazmasın sunucuları optimize ediyorum !!! Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    teşekkürler 01.07.2007
    12:24:21
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    selam dostum 01.07.2007
    12:24:26
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    ip adresini değişebilir miyiz ? 01.07.2007
    12:24:41
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    a.selam 01.07.2007
    12:25:25
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    91.191.163.210 01.07.2007
    12:25:34
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    dostum normal girişi değişsek olmuyor mu ? 01.07.2007
    12:25:45
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    nasıl normal girişi 01.07.2007
    12:26:02
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    uzak masa üstü girişini 01.07.2007
    12:26:09
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    yani ben 91.191.163.210 değilde 211 ile girsem ? 01.07.2007
    12:26:22
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    F Lock []
    nedeni nedir peki 01.07.2007
    12:26:26
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    =) 01.07.2007
    12:26:30
    F Lock []
    - Alan Adı Tescil Bilişim / VPS | Hosting | Reseller | Domain | Radyo | AWBS
    2 kere aynı şeyi anlattım galbia
    1 dk diyor 1 saat sonra dönüyor veya hiç dönmüyor.

    neyse işini iyi yapıyor.

    kapatsın vps'i parayıda istemiyorum yalnız işini bilen insanlarla iş yapın bilmeyenlerle paylaşın
  • 01-07-2007, 12:48:34
    #2
    konu yeri yanlış + kendiniz birebir iletişime geçerek kapatma isteğinizi söyleyebilirdiniz.
  • 01-07-2007, 12:54:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <konu dışı>Çığ nerelerdesin demek döndün yurda hoş geldin kardeşim biliyorum konu dışı ama yıllardır tanırım sağlam elemandır<konu dışı>
  • 01-07-2007, 12:56:14
    #4
    MedyaServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu yeri yanlış + kendiniz birebir iletişime geçerek kapatma isteğinizi söyleyebilirdiniz.
    Kusura bakmayın şikayet bölümünü görememişim aslında benim amacım şikayet etmek değildi sadece bu işi bilmeyen insanlar bu işi yapmasın belki verdigim 40 $ para bana koymaz parasındada değilim zaten sadece bu işi yapan insanlar para kazansın konu ilgili bölümüne taşınırsa sevinirim mod arkadaşlardan rica ediyorum.
  • 01-07-2007, 13:02:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ip değiştirme talebinizi müşteri hizmetlerindeki arkadaşıma iletin diye mail adresi verdim. ben genelde satışa bakıyorum bunun neresi 0 alaka onu anlamadım ? buraya mail at demek mi 0 alaka oluyor. O zaman msn desteği vermeyen her şirket 0 alaka öylemi oluyor ?
  • 01-07-2007, 13:04:38
    #6
    konuyu kapatın beyler tamam ben suçluyum siz haklısınız siz hep haklıydınız hep öğle olucaksınız değil şirket holding olsanız bu beyinle bu müşteri memnuniyetiyle yol alamazsınız beni bilen bilir tanıyan tanır fazla söze gerek yok iyi çalışmalar iyi günler.

    exedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konu dışı>Çığ nerelerdesin demek döndün yurda hoş geldin kardeşim biliyorum konu dışı ama yıllardır tanırım sağlam elemandır<konu dışı>
    <konudışı> oy oy oy benim tosunum buralardaymış gel msn'de görüşelim yaşlandık kariyeride yaptık şirketide açtık geldik be gülüm </konudışı>
  • 01-07-2007, 13:12:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    <konudışı> oy oy oy benim tosunum buralardaymış gel msn'de görüşelim yaşlandık kariyeride yaptık şirketide açtık geldik be gülüm </konudışı>

    konuyu ne için actığınız belli oluyor. .

    Eğer Bir Müşteriyi Müşteri Hizmetlerine yönlendirmek 0 ilgi oluyor ise kabul ediyorum 0 ilgiliyim.

    Web Sitesini boşuna actık sanırım her iş msnden olacak ise ticket lar ne işe yarıyor. bide domaini msnden aldıranlar var sipariş ver dersin vermez uğraşamam der.

    Saygılarımızla
  • 01-07-2007, 13:34:21
    #8
    Konuyu kaparsanız sevinirim. sizin gibi şirketler 40 50 $ cebe atarak ayakta duruyor zaten bunun yurt dışında binlerce örneği var. konuyu neden açtığım evet belli 1 dk sonra dönücem diyorsunuz bilgi alıcam diyorsunuz öbür gün ben özelinize gelip ip ne oldu dediğimde masa üstüne ip eklenmez diyorsunuz, neyse uzatmak istemiyorum madem satışsınız neden plesk kuruyorsunuz ? neden windowsu siz kuruyorsunuz ? satış yapıcaksanız satış yapın teknikerlik değil. dahada mesaj yazmıcam silerseniz çok çok bahtiyar olurum, iyi günler.
  • 01-07-2007, 13:40:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Konuyu kaparsanız sevinirim. sizin gibi şirketler 40 50 $ cebe atarak ayakta duruyor zaten
    hesabınızı yollarmısınız pm ile . sizin paranıza muhtaç değiliz. Sizin paranızlada ayakta durmuyoruz. paranızı iade edelim.