Konuyu kaparsanız sevinirim. sizin gibi şirketler 40 50 $ cebe atarak ayakta duruyor zaten bunun yurt dışında binlerce örneği var. konuyu neden açtığım evet belli 1 dk sonra dönücem diyorsunuz bilgi alıcam diyorsunuz öbür gün ben özelinize gelip ip ne oldu dediğimde masa üstüne ip eklenmez diyorsunuz, neyse uzatmak istemiyorum madem satışsınız neden plesk kuruyorsunuz ? neden windowsu siz kuruyorsunuz ? satış yapıcaksanız satış yapın teknikerlik değil. dahada mesaj yazmıcam silerseniz çok çok bahtiyar olurum, iyi günler.