Alıntı
<konudışı> oy oy oy benim tosunum buralardaymış gel msn'de görüşelim yaşlandık kariyeride yaptık şirketide açtık geldik be gülüm

</konudışı>
konuyu ne için actığınız belli oluyor. .
Eğer Bir Müşteriyi Müşteri Hizmetlerine yönlendirmek 0 ilgi oluyor ise kabul ediyorum 0 ilgiliyim.
Web Sitesini boşuna actık sanırım her iş msnden olacak ise ticket lar ne işe yarıyor. bide domaini msnden aldıranlar var sipariş ver dersin vermez uğraşamam der.
Saygılarımızla