• 14-05-2010, 16:14:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ya Sabır ! İnsanları karalayayımda ne olursa olsun diyorsunuz ! Zaten kullandığın smileylerden ne kadar ciddiyetsiz olduğun anlaşılıyor https://www.r10.net/itrader.php?u=21218 normalde iki -trade almışsın yani %50 traden olacakken dua et adam yanlışlıkla pozitif trade vermiş!

    Buyrun kalitenetworkun bana yazdığı yazı:

    "Konu ile ilgili kimse yedekleri için veya hizmeti için iletişime geçmedi bizimle. Herkes bilirki 7x24 messengerdeyiz. Kendileri info [at] shiftmedya.com adresi ile iletişime geçerlerse yardımcı olayım."
  • 14-05-2010, 18:01:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    heheheh
  • 14-05-2010, 18:12:09
    #12
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Sabır ! İnsanları karalayayımda ne olursa olsun diyorsunuz ! Zaten kullandığın smileylerden ne kadar ciddiyetsiz olduğun anlaşılıyor https://www.r10.net/itrader.php?u=21218 normalde iki -trade almışsın yani %50 traden olacakken dua et adam yanlışlıkla pozitif trade vermiş!

    Buyrun kalitenetworkun bana yazdığı yazı:

    "Konu ile ilgili kimse yedekleri için veya hizmeti için iletişime geçmedi bizimle. Herkes bilirki 7x24 messengerdeyiz. Kendileri info [at] shiftmedya.com adresi ile iletişime geçerlerse yardımcı olayım."
    -itradeler tamamen haksız yere verilmiştir... facebook sayfama reklam almıştım. Reklamı yayınladım!!!... Anlaştığımız halde paramı vermedi. Bende -itrade verdim... ben verince oda verdi... olay bu... Haksız iTrader Bildirme Başlığına konuyla alakalı açıklama yaptım fakat hala -itradelerimi silmediler :s

    asıl bilip bilmeden karalamaya çalışan sensin...!!!
    zaten fazla tutunamamışsın r10a... Banlamışlar...