Ya Sabır ! İnsanları karalayayımda ne olursa olsun diyorsunuz ! Zaten kullandığın smileylerden ne kadar ciddiyetsiz olduğun anlaşılıyor https://www.r10.net/itrader.php?u=21218 normalde iki -trade almışsın yani %50 traden olacakken dua et adam yanlışlıkla pozitif trade vermiş!

Buyrun kalitenetworkun bana yazdığı yazı:

"Konu ile ilgili kimse yedekleri için veya hizmeti için iletişime geçmedi bizimle. Herkes bilirki 7x24 messengerdeyiz. Kendileri info [at] shiftmedya.com adresi ile iletişime geçerlerse yardımcı olayım."