• 13-05-2010, 23:27:46
    #1
    Merhabalar sayın r10 üyeleri...

    bugun yaşadığım komik otesi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum içler acısı bir durum olmayısıyla beraber bir okadarda komik...

    kalitenetworkten aldıgım hosting (1aylık) kalitenetworkun virgulhosta devretmesiyle siteler kapanmıs karmasalar cıkmıstı hatırlarsınız...

    aradan bi süre geçti ve yine kalitenetwork acılıyomus siteler geri oraya tasıncakmış

    3 gundur bayime giremiyorum... şifremi kimden istesem beni öbür hosting firmasına yönlendiriyo bayim hanginizin sunucularında diyorum biriniz söyleyin de şifremi verin virgulhostta destek sıfır bi maile 1 gun sonra cvp veriyolar... online satısta dahi bot var eleman yok şifremi verin diyorum kalitenetworke sorun diyo... kalitenetwork virgulhosta sorun diyo bide akıl veriyo whois cekicekmişim 15 gün oldu hostingi alalı size tasıncakmıs diyorum kalitenetworke adam hostinglerini tanıtmaya baslıyo 15 gun olmus bayiyi kapatıyolar bide hosting alıcakmısım onlardan ben şifremi yada yedeklerimi verin diyorum adam 7/24 destek bizden alın filan diyo hala

    neyse arkadaşlar artık tövbe ne kadar pahalı olsada hostgatore devam

    hepinize iyi çalışmalar hayırlı işler... bol kazançlar...
  • 13-05-2010, 23:54:13
    #2
    Ne kadar çok gülücük kullanmışsın
  • 14-05-2010, 00:01:57
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vallahi gözlerim kamaştı okurken. Ekran yeşile bulanmış
  • 14-05-2010, 00:04:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar çok gülücük kullanmışsın

    e komik diyor adam
  • 14-05-2010, 00:06:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hehehehe
  • 14-05-2010, 00:11:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Taşıma olaylarının önceden düşünülüp tasarlanması gerekilir. Zamanında başıma geldi oradan biliyorum. O yüzden bu biraz aceleye gelmiş gibi gözüküyor. Geçmiş olsun umarım hallolur.
  • 14-05-2010, 01:22:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    "15 gun olmus bayiyi kapatıyolar bide hosting alıcakmısım onlardan ben şifremi yada yedeklerimi verin diyorum adam 7/24 destek bizden alın filan diyo hala"

    Baya bir koptum buna
  • 14-05-2010, 01:39:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Daha neler görücek bu forum Hay Allahımya olaya bak komedi

    10 dk uğraşıp yedek vermek bu kadar zormu ? Sonrada hemen müşteri suçlanır iki üç yalaka bulunup üste çıkılır

    Hep aynı teraneler ne diyim hocam geçmiş olsun..
  • 14-05-2010, 09:06:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    adam hostinglerini tanıtmaya baslıyo
    :d:d:d:d:d