HostKuzen & BirAdimHost v.s.
24
●1.540
- 04-07-2007, 02:21:26Zararın olmadığı için mahkemeye gitmeye gerek yok.Ayrıca 1000 ytlden daha az zararlarda bile ben mahkemeye gitmem.Onla uğraşmak var ya deli ediyo adamı deli
Tabi kişinin kendi insiyatifine kalmış böyle şeyler.
Ayrıca sana paranı almadan hiçbişey vermemeni söylerim bundan sonra.Biz insanlara güveniyoruz adamlar dolandırıp kaçıyor.Bunların hesabını yapsaydım şuana kadar 50.000 ytl param olurdu doğduğumdan beri ama iyiler kaybediyo bu hayatta işte...
Ayrıca o şahıs da kb.com.tr nickli arkadaşı dava edebilir şu an.İzinsiz T.C kimlik nosunu başkalarına verdiği için...Bunu da belirtmek istedim. - 04-07-2007, 13:17:02Üyeliği durdurulduDolandırıcıyı yakalatmak için verilen bilgiler anayasada suç değildir uğur dündar'a bir mail çekin size konu hakkında bilgi versin demek o zaman haberleri yapan herkese dava açılırd çünkü milletin yaptıkları suçları gizli kamera ile çekip güvenlik görevlilerine teslim ediyorlar o zaman habercilerdemş suçlu durumda.permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımla. - 04-07-2007, 18:31:12hocam nefes yetmezliğinden pc başına yığılacam koptum ya

o nasıl bir dekont.
o office excel programının hazır bir şablonu değilmi
...
bir kere dekonta arkadaşların dediği gibi elektronik imza kullanılır...
neyse kolay gelsin. - 05-07-2007, 03:58:12*********** olduğu hakkında net bir delil varsa tamam ama yoksa yanlış olur.Tam yasaları bilemden atıp tutmak da yanlış aslında dur bi ben abakyım anayasaya 22 temmuzdan sonra değişmedenkb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2007, 04:07:34Üyeliği durdurulduAbi supersin ya.permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herneyse konunun fazla uzamasına gerek yok,boyle adamlar için bu kadar mesaj yeter.Yetkililere durulur.
