permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dur bi ben abakyım anayasaya 22 temmuzdan sonra değişmeden
Abi supersin ya. Herneyse konunun fazla uzamasına gerek yok,boyle adamlar için bu kadar mesaj yeter.Yetkililere durulur.