permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zararın olmadığı için mahkemeye gitmeye gerek yok.Ayrıca 1000 ytlden daha az zararlarda bile ben mahkemeye gitmem.Onla uğraşmak var ya deli ediyo adamı deli Tabi kişinin kendi insiyatifine kalmış böyle şeyler.
Ayrıca sana paranı almadan hiçbişey vermemeni söylerim bundan sonra.Biz insanlara güveniyoruz adamlar dolandırıp kaçıyor.Bunların hesabını yapsaydım şuana kadar 50.000 ytl param olurdu doğduğumdan beri ama iyiler kaybediyo bu hayatta işte...
Ayrıca o şahıs da kb.com.tr nickli arkadaşı dava edebilir şu an.İzinsiz T.C kimlik nosunu başkalarına verdiği için...Bunu da belirtmek istedim.
Dolandırıcıyı yakalatmak için verilen bilgiler anayasada suç değildir uğur dündar'a bir mail çekin size konu hakkında bilgi versin demek o zaman haberleri yapan herkese dava açılırd çünkü milletin yaptıkları suçları gizli kamera ile çekip güvenlik görevlilerine teslim ediyorlar o zaman habercilerdemş suçlu durumda.
Saygılarımla.