TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeter Artık AWTSERVERS !
36
●2.420
- 11-05-2010, 19:59:50Üyeliği durdurulduCevap vermez onlar şimdi
güya büyük firmalarya hani, güya kendilerini Natro gibi sanıyolarya, toz kondurmuyolarya kendilerine
R10 da bi arkadaşın imzasını alıntı yapmak istiyorum: KALİTESİZ PİYASANIN KALİTESİZ MÜŞTERİSİ ÇOK OLUR! - 12-05-2010, 17:21:58
- 13-05-2010, 19:33:04Üyeliği durdurulduAWTServers ve yandaşları (-) Eksi Rep yağmuruna tutmuşlar beni.
Yemedi galiba az geldi? Hadi sıkıyosa çıksın da birisi adam gibi bi açıklama yapsın?
Var mı öyle ordan eksi rep verip klavye delikanlılığı yapmak? AWTServers veya yandaşları artık her kimseler oturup Rep eksilteceine mağdur müşterilere yardım etsin bari. Bu saatten sonra size bunu yapmak yakışır. - 15-05-2010, 23:45:35Üyeliği durdurulduTelefon: 0507 250 74 56 (web sitelerinde)
Ne adresleri var ne de sabit telefonları. Tosting firması oldukları buradan belli zaten.
Diyecek söz yok...