Cevap vermez onlar şimdi güya büyük firmalarya hani, güya kendilerini Natro gibi sanıyolarya, toz kondurmuyolarya kendilerine R10 da bi arkadaşın imzasını alıntı yapmak istiyorum: KALİTESİZ PİYASANIN KALİTESİZ MÜŞTERİSİ ÇOK OLUR!