AWTServers ve yandaşları (-) Eksi Rep yağmuruna tutmuşlar beni.
Yemedi galiba az geldi? Hadi sıkıyosa çıksın da birisi adam gibi bi açıklama yapsın?
Var mı öyle ordan eksi rep verip klavye delikanlılığı yapmak? AWTServers veya yandaşları artık her kimseler oturup Rep eksilteceine mağdur müşterilere yardım etsin bari. Bu saatten sonra size bunu yapmak yakışır.