• 27-02-2010, 21:42:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatın pek önemi yoktur bence önemli olan hizmet
    Katılıyorum şahin tebrikler, laf olsun diye boş boş sürekli tekrarlamayın yahu şu fiyat konularını arkadaşlar, imkanı olan istediği fiyata satar. Önemli olan verdiği hizmet, gerisi önemli değildir.
  • 28-02-2010, 00:05:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç üzülmüyorum bu tür yerleri bulup hizmet satın alan, para bağlayan kişilere. Hakkınız bu, bunu hak ediyorsunuz, bu sorunları yaşıyorsunuz.

    Bu forumda ciddi iş yapan herkes bas bas bağırıyor 3 kuruşa 5 köfte alamazsınız, alırsanız böyle olur diye..
    helal sana benim içimden geçenleri söylemişsin 3 kuruşa 5 köfte alanın sonu böyle olur.
  • 28-02-2010, 01:28:07
    #12
    Sırf ucuza kaliteli hizmet verenlere, vermeye çalışanlara saldırmak için bahane arıyorsunuz. Adamın burada canı yanmış, parası gitmiş, emekleri gitmiş, yedekleri vs. gitmiş, üstüne ohhh iyi olmuş, daha beter olasın senin hatan demek ile elinize ne geçebilir. Ben söyliyim sadece insanları yönlendirmeye çalışıyorsunuz, bakın ben pahalıya satıyorum o fiyatları kurtarmaz, ortada kalırsınız.

    Olayın Fiyatla alakası yoktur. Gel kardeşim resellerimdan sana 100 milyara 100mb hosting satacam ve sürekli sorun yaşayacaksın. Eee sorun fiyatta mı? Yok değil sorun adam gibi adam bulabilmek. Bana göre adam gibi adam da, canı yanmış kişinin konusunda bir geçmiş olsun demeden direk bazı hosting satıcılarını kötülemez.

    Neyse bildiğiniz gibi ticaretinizi yapın, konuyu açan arkadaşa hak ettin dediniz ya, insallah aynı durumlara siz düzersiniz
  • 28-02-2010, 09:33:15
    #13
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç üzülmüyorum bu tür yerleri bulup hizmet satın alan, para bağlayan kişilere. Hakkınız bu, bunu hak ediyorsunuz, bu sorunları yaşıyorsunuz.

    Bu forumda ciddi iş yapan herkes bas bas bağırıyor 3 kuruşa 5 köfte alamazsınız, alırsanız böyle olur diye..
    Cinewebhost(Murat Bey) işini gayet iyi yapan biriydi. Fiyatları gayet iyiydi. Ne ucuz ne pahalı. Altyapıda kaliteliydi. Bize sorun yaşatacak bir altyapısı yoktu. Ama maalesef zorunluluktan dolayı bıraktı. Kalitesizlikle bir alakası olduğunu sanmıyorum.
  • 01-03-2010, 00:45:02
    #14
    İyi kötü yorumlarınız için cok tesekkur ederim ama
    arkadaşlar ekinhosting.com kime ayit bileniniz varmı aranızda
    sanırım cinewebhost.com (murat akyıldız) ayit
  • 01-03-2010, 13:37:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi kötü yorumlarınız için cok tesekkur ederim ama
    arkadaşlar ekinhosting.com kime ayit bileniniz varmı aranızda
    sanırım cinewebhost.com (murat akyıldız) ayit
    Murat beyi tanırımi şuanda kendisi hosting işinde değil telefon üzerine çalışma yapıyor.Ayrıca ekinhostingde onur mutlu ay diye birinin.
  • 01-03-2010, 14:35:16
    #16
    herkese teşekkür ederim konunun kilitlenmesini istiyorum.
  • 01-03-2010, 14:40:46
    #17
    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi kötü yorumlarınız için cok tesekkur ederim ama
    arkadaşlar ekinhosting.com kime ayit bileniniz varmı aranızda
    sanırım cinewebhost.com (murat akyıldız) ayit
    Merhaba efendim Murat Bey'in bizimle bir alakası yoktur kendisi internet sektörünü bırakmıştır iyi günler.
  • 01-03-2010, 14:42:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç üzülmüyorum bu tür yerleri bulup hizmet satın alan, para bağlayan kişilere. Hakkınız bu, bunu hak ediyorsunuz, bu sorunları yaşıyorsunuz.

    Bu forumda ciddi iş yapan herkes bas bas bağırıyor 3 kuruşa 5 köfte alamazsınız, alırsanız böyle olur diye..
    katılıyorum sana.